fødsels og menstrution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anonym trådstarter

jeg fødte for knap 6uger siden ..

og har nu min menstrution, og av nogen smerter jeg kan få og nogen ret store mørke klatter, er det normalt ? og hvor længe vare menstrutionen ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

B&J

jeg fik min mens efter en månede så næsten det samme som dig og jeg havde også en del smerter og blødte også rigtigt meget de første par gange men nu er den helt alm igen og min vare 4-5 dage som den normalt gør

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg fik min mens efter en månede så næsten det samme som dig og jeg havde også en del smerter og blødte også rigtigt meget de første par gange men nu er den helt alm igen og min vare 4-5 dage som den normalt gør

jeg har bare blødt længe efterhånden  - synes jeg ..

Anmeld

30. maj 2011

B&J

Anonym skriver:

jeg har bare blødt længe efterhånden  - synes jeg ..

hvad er længe?? for en uge er jo meget alm også og nogle kan jo også sagtens bløde i 2 uger det kommer jo helt an på hvordan ens krop opføre sig

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvad er længe?? for en uge er jo meget alm også og nogle kan jo også sagtens bløde i 2 uger det kommer jo helt an på hvordan ens krop opføre sig

altså jeg har samlagt også med blødningen efter fødselsen , blødt lige siden jeg fødte..

Anmeld

30. maj 2011

B&J

Anonym skriver:

altså jeg har samlagt også med blødningen efter fødselsen , blødt lige siden jeg fødte..

Jamen er du så sikker på det er din mens?

for mit stoppede med at bløde efter fødslen og 2uger efter det fik jeg min mens og den forsvandt 4-5 dage efter igen også gik der en lille månede også fik jeg det igen ca

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen er du så sikker på det er din mens?

for mit stoppede med at bløde efter fødslen og 2uger efter det fik jeg min mens og den forsvandt 4-5 dage efter igen også gik der en lille månede også fik jeg det igen ca

det ville jeg tro, for havde lige 3dage hvor det bare var lysebrun udflåd . og så tog fanden ved så blødte jeg voldsom og mens smerter, ligesom førhen når jeg havde menstrution, bare lidt mere blod..

Anmeld

30. maj 2011

B&J

Anonym skriver:

det ville jeg tro, for havde lige 3dage hvor det bare var lysebrun udflåd . og så tog fanden ved så blødte jeg voldsom og mens smerter, ligesom førhen når jeg havde menstrution, bare lidt mere blod..

Okay ja så kan det godt være det er din mens jeg er nemlig lidt usikker på om det er den eller ej, men hvis det er så ring til lægen og få en tid for at være helt sikker....

men hvor længe har du haft den mens nu ?

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Okay ja så kan det godt være det er din mens jeg er nemlig lidt usikker på om det er den eller ej, men hvis det er så ring til lægen og få en tid for at være helt sikker....

men hvor længe har du haft den mens nu ?

3uge ville jeg tro jeg køre på nu ..

Anmeld

30. maj 2011

B&J

Anonym skriver:

3uge ville jeg tro jeg køre på nu ..

okay så er jeg usikker på om det er din mens eller det er blødning stadig måske skulle du snakke med lægen om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.