Ja som overskriften lyder, så handler det om sex efter fødsel...
fødte i marts, og har været til 8 ugers undersøgelse. Fik at vide at alt så godt ud og at man kan ikke se at jeg har født.
Mig og min partner har haft et aktivt sexliv mens jeg var gravid.
Han har spurgt ind til sex et par gange de sidste 3 uger, og jeg bakker ud, fortæller at jeg ikke har lyst, for det har jeg ikke, og det har han respekteret fuldt ud. Har også delt min bekymring overfor ham om min manglende sexlyst. Jeg troede at den skyldtes at jeg nok var totalt ødelagt i underlivet, men som lægen siger, man kan ikke se at jeg har født.
Her til aften fik jeg udtrykt for første gang til ham. JEG ER BANGE FOR AT HAVE SEX IGEN... og det er for mig vitterligt som om jeg skal starte forfra og have taget min mødom. Min partner er meget tolerant og venter selvfølgelig til jeg er klar.
Det skal lige siges at min fødsel gik MEGET stærkt og jeg kunne ikke følge med følelsesmæssigt og det gik lidt udover min partner, fordi jeg afviste ham, alene når han prøvede at nusse mig eller give mig et kram(han deltog i fødselen)...Ved godt at jeg skal se tiden an, men puha, bliver jo alligevel lidt trist...
Andre der kan genkende det her? og please sig, hvordan i har forholdt jer og fundet tilbage til jer selv som seksuelle væsner..
På forhånd tak.
Hilsen en lidt forvirret nybagt mor..
Anmeld