kan du tilgive utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Pullemulle

For mig er et kys lige så meget utroskab som sex, og ville betyde at han røg på stedet. Jeg kan slet ikke acceptere det. Uanset hvor ked af det han var, så ville det ingen forskel gøre her. Han skulle have tænkt på det før han gjorde det. Gå aldrig tilbage til en fuser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Sof

Fam. Madsen skriver:

jeg ville ikke på noget tidspunkt kunne tilgive min mand hvis han havde kysset eller knaldet en anden pige (ej heller hvis det var en mand....)

jeg ville aldrig kunne stole på ham igen... samtidig ville jeg have det svært når han så kysset mig da jeg ville føle at det ikke var mig han kysset men en anden..

så uandset hvor meget vi har sammen ville han ryge på porten hvis han var mig utro..

7-9-13 tror jeg ikke han kunne finde på det

Som taget ud af min mund. Det er noget af det eneste jeg aldrig vil kunne tilgive eller glemme og jeg vil ikke gå rundt i et forhold og være konstant utryg, det er mit liv for kort til.

Anmeld

30. maj 2011

Ammi

Jeg er meget hård og kontant på det punkt. Hvis min kæreste var mig utro så vil det være enden på vores forhold.

Jeg vil se det som et tegn på at han ikke vil vores forhold mere.

Det samme gælder selvfølgelig for mig. Nu er vi mega forelsket og det er slet ikke noget problem, men jeg mener at hvis man føler nok for en anden til at man har lyst til at være utro, så kan man lige så godt ende sit forhold, istedet for at såre hinanden med løgne.

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

Ja, det kunne jeg...jeg er meget realistisk og tror ikke på at man går gennem livet med en person uden der vil komme en del udfordringer, kriser og sorg...så ja, det kunne jeg, hvis kærligheden er stærk kan den overleve alt.

Anmeld

30. maj 2011

Anneiris

Jeg ville aldrig nogen sinde kunne tilgive utroskab! Jeg synes at det er usselt og beskidt. Jeg ville ikke kunne glemme at han har tændt på en anden kvinde, rørt ved hende osv. Nej føj!! Jeg får kvalme ved tanken. Så nej :-)

Anmeld

30. maj 2011

Barbamama

Jeg kunne aldrig tilgive det. Min kæreste og jeg har været sammen i 4,5år, har hus og en datter på 2år. Og gjorde han nogensinde noget med en anden kvinde end mig ville jeg uanset hvor ondt det gjorde på mig selv være nødt til at sige farvel til ham for jeg ville ALDRIG kunne stole på ham igen. Jeg kommer fra en familie hvor min mor fandt en anden mens hun var sammen med min far. Og når tilliden først er brudt kan man lige så godt stoppe forholdet. For hver gang ens kæreste så siger: Jeg skal i biffen med Morten, så vil jeg tænke: Skal du nu også det??? Så ud af vagten hvis han er utro. Og når jeg siger utro så er det allerede hvis han kysser en anden. Fuld eller ædru!

Anmeld

30. maj 2011

sarahb

her ville jeg aldrig kunne tilgive det af den simple grund til, at der er en grund til han har gjort det. Om det er en latterlig grund eller en tig der har været foregået gennem længere tid er mig ligegyldigt. Jeg nedværdiger ikke mig selv til at skulle tilgive en der har gjort sådan noget.
En latterlig grund som at kysse en i byen er ligeså slem for mig, for sådan en lille ting er han villig til at gøre mig ked, og risikere vores forhold. NEJ, så lidt betyder jeg BARE IKKE!
Her er det et no go for begge parter og jeg er rejst med det samme og skulle nok sørge for ALLE viste hvorfor!
Jeg ville aldrig kunne tilgive og ville være bitter, få billeder i mit hoved og tænke på det i lang tid efter og det vil jeg ikk byde mig selv.

Anmeld

30. maj 2011

sarahb

michella80 skriver:

Jeg kunne aldrig tilgive det. Min kæreste og jeg har været sammen i 4,5år, har hus og en datter på 2år. Og gjorde han nogensinde noget med en anden kvinde end mig ville jeg uanset hvor ondt det gjorde på mig selv være nødt til at sige farvel til ham for jeg ville ALDRIG kunne stole på ham igen. Jeg kommer fra en familie hvor min mor fandt en anden mens hun var sammen med min far. Og når tilliden først er brudt kan man lige så godt stoppe forholdet. For hver gang ens kæreste så siger: Jeg skal i biffen med Morten, så vil jeg tænke: Skal du nu også det??? Så ud af vagten hvis han er utro. Og når jeg siger utro så er det allerede hvis han kysser en anden. Fuld eller ædru!

Vi har det HELT på samme måde.

Anmeld

30. maj 2011

Tystys14

Fam. Madsen skriver:

jeg ville ikke på noget tidspunkt kunne tilgive min mand hvis han havde kysset eller knaldet en anden pige (ej heller hvis det var en mand....)

jeg ville aldrig kunne stole på ham igen... samtidig ville jeg have det svært når han så kysset mig da jeg ville føle at det ikke var mig han kysset men en anden.. 

så uandset hvor meget vi har sammen ville han ryge på porten hvis han var mig utro..

7-9-13 tror jeg ikke han kunne finde på det

HELT enig, utroskab betyder for mig at man ikke længere har nok i hinanden, og derfor ikke burde være samme længere. Jeg ville ikke kunne tilgive eller leve sammen med min kæreste hvis han havde været mig utro.  Man burde gøre forholdet forbi, før man knalder en anden, så man ikke ender med at såre den anden part MERE end højst nødvendigt. 

Jeg ville være ked hvis det var forbi, men mere ked og skuffet hvis det var pga utroskab.  

Anmeld

30. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Nenneds skriver:

how the h*ll kan man være sammen on/off i 10 år?!?

Det er absolut ikke en sviner jeg kommer med her, men det fangede mig bare lidt, at det sku da pænt lang tid at være on/off... 10 år.. wow

Uha, for at gøre en lang historie kort, så har vi været til og fra kærester i nogle år.... Første gang, da han var mig utro, anden gang, da jeg synes han drak for meget... tredje gang var for at sætte punktum på, at jeg mente nummer 2( hvilket var en måned efter nummer 2)... siden og det er snart 6 år siden nu, så har der intet været... vi har skulle bruge 4 år på, at finde frem til dette resultat, som idag fungere perfekt... Vi har idag 2 børn sammen, hus osv... og jeg er ikke et sekundt i tvivl om, at det er mig han vil.... Men der var vist lidt hjørner der slulle slibes.... tror jeg mange kender til....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.