Det må være et guldkorn fra min kæreste... :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Mira0911

Idag stiger jeg på vægten, for at lige at smugkigge hvad vægten siger... 

Jeg siger til kæresten - Jeps den siger nu +16 kg..

Kæresten siger så "Undskyld mig, du er jo husets fede læs" 

Jeg var altså flad grin... 

Kort tid efter siger han "Er du ked af det" 

Jeg udbryder "nej da, jeg kan da tåle og blive drillet" 

Hvor han efterfulgt siger "Okey, lyder godt min dejlige fede skat, som er utrolig smuk at se på" 

Smelte.... Vi har det meget sjovt og får fyret nogen underlige kommentarer af... Som vi more os over... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Mi

Hehehe hvor er han sød

Jeg er blevet kaldt en luksusluder herhjemme, og ja, han mente det faktisk som en kompliment

Anmeld

29. maj 2011

.....

Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, da jeg læste din lille historie

Anmeld

29. maj 2011

lycly

Hvor er han sød, godt at du ikke tager det for personligt . Det har jeg lært at man ikke skal, for de mener det jo godt  

Jeg bliver kaldt hvalen Hvalborg herhjemme , heller ikke super flatterende, men meget sjovt

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

Mi skriver:

Hehehe hvor er han sød

Jeg er blevet kaldt en luksusluder herhjemme, og ja, han mente det faktisk som en kompliment

Ja han er så... 

Ved slet ikke hvad jeg skal sige til din kommentar... 

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

Mut skriver:

Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, da jeg læste din lille historie

Hihi... 

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

Luna F. skriver:

Hvor er han sød, godt at du ikke tager det for personligt . Det har jeg lært at man ikke skal, for de mener det jo godt  

Jeg bliver kaldt hvalen Hvalborg herhjemme , heller ikke super flatterende, men meget sjovt

Ja lige præcis... Men man tackler det jo meget forskelligt alle dem som er gravide... 

Anmeld

29. maj 2011

Mi

Mira0911 skriver:

Ja han er så... 

Ved slet ikke hvad jeg skal sige til din kommentar... 

Næ, historien om kommentaren er som følger:

Min far og mand går i forhaven, de er ved at anlægge den. Min far undskylder (for sjovt) at jeg er så dyr i drift (jeg har mine klare ideer om hvordan vores hus skal ombygges). Min far siger at det nok havde været billigere for min mand, at gå til en luder. Hvortil min mand svarer, at jeg jo trods alt er en luksusluder.  

TAK SKAT ! Jeg elsker også dig

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

Mi skriver:

Næ, historien om kommentaren er som følger:

Min far og mand går i forhaven, de er ved at anlægge den. Min far undskylder (for sjovt) at jeg er så dyr i drift (jeg har mine klare ideer om hvordan vores hus skal ombygges). Min far siger at det nok havde været billigere for min mand, at gå til en luder. Hvortil min mand svarer, at jeg jo trods alt er en luksusluder.  

TAK SKAT ! Jeg elsker også dig

Fnis.... 

Anmeld

1. juni 2011

Glad Giraf

Mira0911 skriver:

Idag stiger jeg på vægten, for at lige at smugkigge hvad vægten siger... 

Jeg siger til kæresten - Jeps den siger nu +16 kg..

Kæresten siger så "Undskyld mig, du er jo husets fede læs" 

Jeg var altså flad grin... 

Kort tid efter siger han "Er du ked af det" 

Jeg udbryder "nej da, jeg kan da tåle og blive drillet" 

Hvor han efterfulgt siger "Okey, lyder godt min dejlige fede skat, som er utrolig smuk at se på" 

Smelte.... Vi har det meget sjovt og får fyret nogen underlige kommentarer af... Som vi more os over... 

Haha der er nu noget med de mænd...

Min kæreste kan også sidde og kigge meget længe på min mave også sige med et stort smil, "du er da ved at blive ret tyk skat" først tænker jeg "a hvad? må jeg da lige være her", men det er jo så fordi jeg har gået og brokket mig over min mave ikk voksede hurtigt nok og han jo bare er glad på mine vegne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.