Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vil sige at mit tis også lugter MEGET og anderledes end førend jeg blev gravid... og jeg drikker minimum 2.5 L væske på en dag fordelt på mælk, vand og saftevand...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Risen skriver: Er du gravid?
Er du gravid?
<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver: Det mener jeg ikke skulle have noget og sige... Hvor meget drikker du helt præcis??
Det mener jeg ikke skulle have noget og sige... Hvor meget drikker du helt præcis??
Josesmor skriver:Hvis du drikke for lidt eller har en blærebetændelse. Ned til lægen med en urinprøve
Mira0911 skriver: Måske blærebetændelse?
Måske blærebetændelse?
Anonym skriver: Ja det kunne det så måske nok være. Må hellere ned med tis til lægen
Ja det kunne det så måske nok være. Må hellere ned med tis til lægen
Ja synes jeg du skal gøre for at være sikker...
Anonym skriver: He he, nej det tror jeg bestemt ikke jeg er :-). Men sjovt du nævner det for kæresten har lige sagt det samme. Men det var fordi jeg har ondt i maven som mens smerter og der er en uge til.
He he, nej det tror jeg bestemt ikke jeg er :-). Men sjovt du nævner det for kæresten har lige sagt det samme. Men det var fordi jeg har ondt i maven som mens smerter og der er en uge til.
Sjovt du siger det, for jeg havde mega menssmerter og troede det var min første ægløsning efter fødslen (har altid kunne mærke ægløsninge) Men da jeg ikke havde fået mens og blev gjort opmærksom på - om jeg nu ikke var gravid, testede jeg positiv ugen efter
Anonym skriver:Har aldrig haft blærebetændelse men troede sådan noget gjorde nas?
Hvis du har spist asparges kan dit tis også komme til at lugte.
Wampires skriver: vil sige at mit tis også lugter MEGET og anderledes end førend jeg blev gravid... og jeg drikker minimum 2.5 L væske på en dag fordelt på mælk, vand og saftevand...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128