Mit tis lugter :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vil sige at mit tis også lugter MEGET og anderledes end førend jeg blev gravid... og jeg drikker minimum 2.5 L væske på en dag fordelt på mælk, vand og saftevand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Er du gravid? 

He he, nej det tror jeg bestemt ikke jeg er :-). Men sjovt du nævner det for kæresten har lige sagt det samme. Men det var fordi jeg har ondt i maven som mens smerter og der er en uge til.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Det mener jeg ikke skulle have noget og sige... Hvor meget drikker du helt præcis??

Jeg drikker nok 1,5 liter om dagen og har fået at vide at er fint fordi jeg ikke er så stor

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Josesmor skriver:

Hvis du drikke for lidt eller har en blærebetændelse. Ned til lægen med en urinprøve

Har aldrig haft blærebetændelse men troede sådan noget gjorde nas?

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Måske blærebetændelse? 

Ja det kunne det så måske nok være. Må hellere ned med tis til lægen

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Ja det kunne det så måske nok være. Må hellere ned med tis til lægen

Ja synes jeg du skal gøre for at være sikker... 

Anmeld

29. maj 2011

Melbek

Anonym skriver:

He he, nej det tror jeg bestemt ikke jeg er :-). Men sjovt du nævner det for kæresten har lige sagt det samme. Men det var fordi jeg har ondt i maven som mens smerter og der er en uge til.

Sjovt du siger det, for jeg havde mega menssmerter og troede det var min første ægløsning efter fødslen (har altid kunne mærke ægløsninge) Men da jeg ikke havde fået mens og blev gjort opmærksom på - om jeg nu ikke var gravid, testede jeg positiv ugen efter 

Anmeld

29. maj 2011

Josesmor

Anonym skriver:

Har aldrig haft blærebetændelse men troede sådan noget gjorde nas?

Nej behøver det ikke gør. Men urinen lugter forfærdeligt ved blærebetændelse. Så hvis du drikker godt, vil jeg gætte på en blærebetændelse.

Anmeld

29. maj 2011

LLN

Hvis du har spist asparges kan dit tis også komme til at lugte.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

vil sige at mit tis også lugter MEGET og anderledes end førend jeg blev gravid... og jeg drikker minimum 2.5 L væske på en dag fordelt på mælk, vand og saftevand...

Jeg er ikke gravid. Eller det ved jeg ikke da jeg først skal ha mens om 1 uge :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.