Vitamintablet på afveje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Min søn Loke på 18 måneder kunne ikke spise resten af sin Lillebror ostehaps og smed den demonstrativt på gulvet.

Eej, Manse sagde jeg. Den skal da i skraldespanden.

Loke samlede den op og placerede den på vores kummefryser.

Pædogogisk som jeg er, tog jeg den op, åbnede skraldespanden og smed den i, mens jeg fortalte "De ting vi ikke vil spise skal vi smide i skraldespanden".

Loke sendte mig et meget intenst blik og vendte derefter om og gik.

Jeg tænkte at han var ligeglad med min lille lektion, men kort tid efter vender han tilbage med den vitamintablet jeg har givet ham, går direkte hen til skraldespanden og smider vitaminen i. Kigger op på mig og klapper.

Jeg kunne jo ikke sige andet til ham end, at han var dygtig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

BabyThilde

ha ha ha  sødt

Anmeld

29. maj 2011

Nettemor

RGN skriver:

Min søn Loke på 18 måneder kunne ikke spise resten af sin Lillebror ostehaps og smed den demonstrativt på gulvet.

Pædogogisk som jeg er, tog jeg den op, åbnede skraldespanden og smed den i, mens jeg fortalte "De ting vi ikke vil spise skal vi smide i skraldespanden".

Jeg tænkte at han var ligeglad med min lille lektion, men kort tid efter vender han tilbage med den vitamintablet jeg har givet ham, går direkte hen til skraldespanden og smider vitaminen i. Kigger op på mig og klapper.

hehe den var god.

snak om at det er vigtigt at vælge sine ord med omhu

Anmeld

29. maj 2011

Frk.S

Ha ha, hvor kært! Så havde han jo hørt efter!

Anmeld

29. maj 2011

jydeinden

hahaha humor på højt plan... kvik dreng må man sige

Anmeld

29. maj 2011

Saram

RGN skriver:

Haha, dyyygtig dreng.
Hvor sødt altså.

// Sara Alrø, 40+3.

Anmeld

29. maj 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Hehe... Ja, jeg tror da nok lige jeg skal overveje til en anden gang, hvordan jeg formulerer mig.

Og selv om det absolut ikke var det jeg mente, var jeg alligevel stolt over at min trold havde forstået meningen. Og måske han endda har lidt humorisk sans?

Under alle omstændigheder gav han mig et rigtig godt grin, som faktisk gav mig et smil på læben resten af aftenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.