Av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

-Milla-

Hej piger.

Så nåede jeg 37+0 - synes godt nok tiden går stærkt.
Jeg har det stadig forholdsvis fint og mærker ikke så meget til ømhed pt. Men her de sidste par dage har jeg fået helt vildt ØMME nipples.
Av av, er der andre af jer, som oplever det samme?
Har læst om noget creme, Lansinoh, som skulle være godt mod svie og smerte. Så tror jeg må en tur på apoteket i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Stiner

Er også 37+0 i dag.Fedt, at man er kommet så langt - er SÅ glad (fødte 33+0 sidst). Min krop er lidt træt af belastningen (læs: Det gør stort set hele tiden ondt et eller andet sted!), men prøver virkelig at lade være med at brokke mig!

Jeg har ikke oplevet ømme nippels, men synes mine bryster er lidt ømme her til aften.... hvad mon det kan betyde. Ej, jeg tager gerne lidt tid endnu - det må godt nå at blive juni...

Anmeld

30. maj 2011

-Milla-

Stiner skriver:

Er også 37+0 i dag.Fedt, at man er kommet så langt - er SÅ glad (fødte 33+0 sidst). Min krop er lidt træt af belastningen (læs: Det gør stort set hele tiden ondt et eller andet sted!), men prøver virkelig at lade være med at brokke mig!

Jeg har ikke oplevet ømme nippels, men synes mine bryster er lidt ømme her til aften.... hvad mon det kan betyde. Ej, jeg tager gerne lidt tid endnu - det må godt nå at blive juni...

Hvor dejligt du er kommet,, så langt indtil videre.
Man må helt sikkert gerne brokke sig og især her til sidst.
Jeg mærker da også lidt til det nu, men nok ik meget ift. mange andre man kan læse om herinde.
Det er begyndt at blive tungt at gå, nu hvor han ligger så dybt.
Når jeg vender mig i sengen er det også forsigtigt, fordi (som jeg prøvede at forklare kæresten) "understellet" føles lidt som et ustabilt stillads for tiden. Hehe. Kan jo mærke hvordan det strækker, når man laver en bevægelse.
Ja, vi ska da lige ind i juni måned, så vi må holde på dem lidt endnu.

Anmeld

30. maj 2011

Thereseh

-Milla- skriver:

Hej piger.

Så nåede jeg 37+0 - synes godt nok tiden går stærkt.
Jeg har det stadig forholdsvis fint og mærker ikke så meget til ømhed pt. Men her de sidste par dage har jeg fået helt vildt ØMME nipples.
Av av, er der andre af jer, som oplever det samme?
Har læst om noget creme, Lansinoh, som skulle være godt mod svie og smerte. Så tror jeg må en tur på apoteket i morgen.

Et dagligt tilskud af Zink, hjælper både på mælkeproduktionen OG ømme nipples. Lyder måske mærkeligt, men der er hold i det. 

Køb noget Zink hos helsekosten, og tag 1-2 stk om aftenen ved sengetid. Du må ikke ta' det samme tid som dit jerntilskud, for så ophæver de hinandens virkning. 

Anmeld

30. maj 2011

-Milla-

Thereseh skriver:

Et dagligt tilskud af Zink, hjælper både på mælkeproduktionen OG ømme nipples. Lyder måske mærkeligt, men der er hold i det. 

Køb noget Zink hos helsekosten, og tag 1-2 stk om aftenen ved sengetid. Du må ikke ta' det samme tid som dit jerntilskud, for så ophæver de hinandens virkning. 

Mange tak for rådet. Det må da helt klart prøves.

Anmeld

30. maj 2011

Thereseh

-Milla- skriver:

Mange tak for rådet. Det må da helt klart prøves.

Jeg bruger den der hedder "Omni Zink" fra Biosym. Der er vist ret stor forskel på kvaliteten af de forskellige mærker, og jeg er blevet anbefalet denne. Har ikke fået nogle bivirkninger af den, som forstoppelse og den slags. 

Anmeld

30. maj 2011

otlitrom

Ja, mine nipples er også begyndt at gøre ondt! :S Jeg må prøve det med Zink. Manden tog zink, da vi var i behandling, men stoppede da jeg blev gravid. Nu kan jeg så tage resten - han vil nok se mærkelig ud, hvis jeg siger det er for sædkvaliteten

Anmeld

30. maj 2011

-Milla-

kitty skriver:

Ja, mine nipples er også begyndt at gøre ondt! Jeg må prøve det med Zink. Manden tog zink, da vi var i behandling, men stoppede da jeg blev gravid. Nu kan jeg så tage resten - han vil nok se mærkelig ud, hvis jeg siger det er for sædkvaliteten

haha.

Anmeld

30. maj 2011

Thereseh

kitty skriver:

Ja, mine nipples er også begyndt at gøre ondt! Jeg må prøve det med Zink. Manden tog zink, da vi var i behandling, men stoppede da jeg blev gravid. Nu kan jeg så tage resten - han vil nok se mærkelig ud, hvis jeg siger det er for sædkvaliteten

Anmeld

30. maj 2011

Stiner

-Milla- skriver:

Hvor dejligt du er kommet,, så langt indtil videre.
Man må helt sikkert gerne brokke sig og især her til sidst.
Jeg mærker da også lidt til det nu, men nok ik meget ift. mange andre man kan læse om herinde.
Det er begyndt at blive tungt at gå, nu hvor han ligger så dybt.
Når jeg vender mig i sengen er det også forsigtigt, fordi (som jeg prøvede at forklare kæresten) "understellet" føles lidt som et ustabilt stillads for tiden. Hehe. Kan jo mærke hvordan det strækker, når man laver en bevægelse.
Ja, vi ska da lige ind i juni måned, så vi må holde på dem lidt endnu.

Åh ja! At vende sig i sengen - eller at komme ud af den om morgenen......og når blæren så oven i købet er fyldt - av, av!

Jeg læste på et tidspunkt om én herinde, som om natten havde ligget og tænkt, at  hun fremover ALTID ville hjælpe en mariehøne som ligger på ryggen med at komme rundt på benene igen, for nu viste hun, hvordan det må føles ikke at kunne det. Meget god beskrivelse, synes jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.