Spraytan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.505 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Muffin_girl

Nogen der har efraring med spraytan ? Noget i gjorde inden for at forberede huden ? Gjorde i noget for at vedligeholde det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Muffin_girl

29. maj 2011

.....

sheila1989 skriver:

Nogen der har efraring med spraytan ? Noget i gjorde inden for at forberede huden ? Gjorde i noget for at vedligeholde det ?

Har desværre kun hørt dårligt om spray tan..

Men ellers er det altid en god idé med en omgang bodyscrubing til kroppen, inden du skal have sol/farve, så de døde hudceller kommer af inden, så holder farven længere..

Anmeld

29. maj 2011

Darling<3

sheila1989 skriver:

Hejsa..

Jeg har brugt det en del gennem tiden, det er super nemt at spraye på

Før - gå i bad og skrub din krop grundigt, især ved albuer og knæer.

Brug ingen cream eller parfume inden påføringen..

Når du har fået det første lag, vent små 15 minutter, og spray på igen..

Det vil tage ca 8 timer, inden du kal se det endelige resultat, og i den tid, skal du helst undgå kontakt med vand, ihvertfald bad

Anmeld

29. maj 2011

Muffin_girl

Honnie's Wife:) skriver:

Hejsa..

Jeg har brugt det en del gennem tiden, det er super nemt at spraye på

Før - gå i bad og skrub din krop grundigt, især ved albuer og knæer.

Brug ingen cream eller parfume inden påføringen..

Når du har fået det første lag, vent små 15 minutter, og spray på igen..

Det vil tage ca 8 timer, inden du kal se det endelige resultat, og i den tid, skal du helst undgå kontakt med vand, ihvertfald bad

Okay.. Jeg skal nemlig spray tannes imorgen hos sådan en kosmetolog, inden jeg skal til galla fest. Men jeg er i tvivl om jeg skal barbere ben osv idag ? eller vente til tirsdag ??

Anmeld

29. maj 2011

Darling<3

sheila1989 skriver:

Okay.. Jeg skal nemlig spray tannes imorgen hos sådan en kosmetolog, inden jeg skal til galla fest. Men jeg er i tvivl om jeg skal barbere ben osv idag ? eller vente til tirsdag ??

Det skal du gøre idag

Hvornår skal du til Galla??

Måske skule du købe en spray med hjem, og holde den ved lige, bare for en sikkerheds skyld, der er ingen der kan garantere dig at dig farve holder indtil weekenden..

Anmeld

29. maj 2011

Muffin_girl

Okay Jeg skal til galla onsdag .. Så det er kun 2 dage,. Jeg må lige forhøre mig derhenne om en spray så  

Anmeld

29. maj 2011

Darling<3

sheila1989 skriver:

Okay Jeg skal til galla onsdag .. Så det er kun 2 dage,. Jeg må lige forhøre mig derhenne om en spray så  

Årh, troede at det var i weekenden at du skulle til Galla, men når det er nu på onsdag, så tror jeg heltsikkert nok at din farve skal holde sig fin

Anmeld

29. maj 2011

Muffin_girl

Honnie's Wife:) skriver:

Årh, troede at det var i weekenden at du skulle til Galla, men når det er nu på onsdag, så tror jeg heltsikkert nok at din farve skal holde sig fin

Det håber jeg sørme Ellers er det for dyrt . 

Anmeld

29. maj 2011

Darling<3

sheila1989 skriver:

Det håber jeg sørme Ellers er det for dyrt . 

Jeg gør det selv, ellers bliver jeg direkte fattig af det Jeg holder farven i ca 3 dage.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.