Hjælp til ny telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Chillien

Har tænkt lidt over hvem jeg skal spørge.. Og mødre må være den mest fornuftige gruppe af mennesker jeg kan komme i tanker om

Har gået og tænkt lidt over at købe mig en af de dersens nymoderne smartphones... Nogle der kan anbefale en? Hvis vi leger at prisen ikke betyder noget... Og evt. med fordele og ulemper ved telefonen...

Det ville være en stor hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Chellen

Chillien skriver:

Har tænkt lidt over hvem jeg skal spørge.. Og mødre må være den mest fornuftige gruppe af mennesker jeg kan komme i tanker om

Har gået og tænkt lidt over at købe mig en af de dersens nymoderne smartphones... Nogle der kan anbefale en? Hvis vi leger at prisen ikke betyder noget... Og evt. med fordele og ulemper ved telefonen...

Det ville være en stor hjælp

Jeg ville anbefale en Sony Ericsson Xperia x10 mini
den er super lækker !
Nem at bruge, dejligt overskueligt design, nem at opdatere, og meget lækker i designet .

Anmeld

29. maj 2011

FrkLarsen

Jeg har en Nokia N8, og er MEGET tilfreds med den!

Den har 12megapixel kamera, det er så dejligt at kunne knibse lidt billeder af ungerne ligemeget hvor man er henne af! 

Anmeld

29. maj 2011

bøgelund

Iphone 4...  

alt er godt.. android er jeg ikke til.. 

Anmeld

29. maj 2011

Kay

hvis jeg skulle havde ny telefon nu... ville jeg klart vælge en HTC legend... sådan en har min kæreste og er sååå misundelig!!!

har selv en nokia x6, og den er også en fin telefon, den er let og overskuelig med et oki camera...

Anmeld

29. maj 2011

banditten2011

iphone 4.. er så glad for min.. har ellers altis sagt at jeg aldrig sku ha en iphone men er blevet så glad for den og den er uundværlig

Anmeld

29. maj 2011

Chillien

ChelleGirl skriver:

Jeg ville anbefale en Sony Ericsson Xperia x10 mini
den er super lækker !
Nem at bruge, dejligt overskueligt design, nem at opdatere, og meget lækker i designet .

Lige præcis den har min lillebror... Så det duer bare ikk

Men tak for dit bud '

Glemte at sige jeg har lidt kig på de der HTC... Men sys ikk jeg har hørt hverken positiv eller negativ kommentar på dem..

Anmeld

29. maj 2011

Chillien

... Og det må meget gerne være en med at kamera der kan tage billeder af ting der ikk står stille...(!!!)

Anmeld

29. maj 2011

Chillien

FrkLarsen skriver:

Jeg har en Nokia N8, og er MEGET tilfreds med den!

Den har 12megapixel kamera, det er så dejligt at kunne knibse lidt billeder af ungerne ligemeget hvor man er henne af! 

Ville aldrig have overvejet en nokia.. Men den der ser faktisk ikk dårlig ud.. Sku være man sku kigge lidt på den...

Anmeld

29. maj 2011

Chellen

Chillien skriver:

Lige præcis den har min lillebror... Så det duer bare ikk

Men tak for dit bud '

Glemte at sige jeg har lidt kig på de der HTC... Men sys ikk jeg har hørt hverken positiv eller negativ kommentar på dem..

Nej det kan jeg godt se .

Øhm kender ikke selv så meget til HTC, så kan desværre ikke hjælpe dig der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.