Beklager,sommerferie og hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Klitgaard

Først beklager jeg min manglene deltagelse herinde det sidste stykke tid ,håber jeg nu får lidt overskud til at være lidt aktiv herinde igen

Jeg glæder mig til sommerferie vi skal til italien i 14 dage bliver så dejligt, bliver godt med sol, strand,pool og mega familie hygge. Men altså mangler en bikini og jeg hader at købe bikini men jeg skal have købt en jeg skal jo have bikini på hver dag håber jeg da . Har i set nogle flotte så del gerne eller endnu bedre vis mig jeres   jeg vil da også rigtig gerne høre lidt om hvad i skal i sommerferien .

Hilsen Rikke der glæder sig til sommer og sol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Klumpe-dumpe

Vi skal ikke rigtig noget.... I uge 27 skal vi til Hals. (hvor der er Ns-træf, hvor du selvf. også er velkommen)Ellers skal vi bare hygge deroppe... (i mine forældres sommerhus)I uge 28, skal vi være herhjemme, hvor vi forhåbenligt skal i friern - zoo og bare lege.I Uge 29 skal Lutten være sammen med mormor og morfar, noget af ugen (ved ikke endnu hvor længe)Ang. bikini, så vil jeg ikke selv putte min krop i sådan en, men da jeg ville ;) synes jeg Hünkemöller havde rigtige mange flotte, hvis du vil havde et billigere mix-match så ved jeg at HogM har ufattelige mange af denne slags ;)

Anmeld

30. maj 2011

sarahb

http://www.asos.com/Freya/Freya-D-E-Gold-Trim-Supe rnova-Soft-Halter-Neck-Bikini-Top/Prod/pgeproduct. aspx?iid=1446504&SearchQuery=freya&Rf900=1 437&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1& amp;clr=BlackGold
De her er SÅ gode.... Der er ikk noget der falder ud, sidder forkert og de har sådan en go komfort. Har selv bestil til sommerferien om dage til EGYPTEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.