Simo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

TbCp

Viggo *fniiiis* skriver:

Jeg har ikke erfaring med Simo, men jeg købte en Trille Gigant til Silja og den var virkeligt lækker - den kan varmt anbefales

Min store dagplejevogn er også en trille, den er rigtig god. Måske jeg skulle kigge lidt mere på det mærke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Min store dagplejevogn er også en trille, den er rigtig god. Måske jeg skulle kigge lidt mere på det mærke

Jeg elskede ihvertfald min (selvom Silja ikke gjorde, men det var nok næppe barnevognens skyld) - og jeg synes prisen er rimelig selv på de nye vogne.

Og så er alu-stel standard på de nye, så de vejer heller ikke et ton.

Anmeld

29. maj 2011

TbCp

Viggo *fniiiis* skriver:

Jeg elskede ihvertfald min (selvom Silja ikke gjorde, men det var nok næppe barnevognens skyld) - og jeg synes prisen er rimelig selv på de nye vogne.

Og så er alu-stel standard på de nye, så de vejer heller ikke et ton.

Jeg må lige have kigget på Trille også så!

Anmeld

29. maj 2011

msax

Hejsa...

jeg vil bare lige komme med et lille indput - ikke en mærker, men om stel/bremse systemer.

Jeg kan KUN på det varmeste anbefale stel. hvor man ikke skal løfte op i vognen for at hive bremsen frem med den ene fod (standard stel), men derimod trykker bremsen ned (som fx odder X-dream stel - det fås også på andre typer barnevogne).

Håber det giver mening. SMIL fra Mette

Anmeld

29. maj 2011

TbCp

msax skriver:

Hejsa...

jeg vil bare lige komme med et lille indput - ikke en mærker, men om stel/bremse systemer.

Jeg kan KUN på det varmeste anbefale stel. hvor man ikke skal løfte op i vognen for at hive bremsen frem med den ene fod (standard stel), men derimod trykker bremsen ned (som fx odder X-dream stel - det fås også på andre typer barnevogne).

Håber det giver mening. SMIL fra Mette

Det tror jeg aldrig jeg har set, det må jeg lige tjekke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.