Weekendens kager...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Sofia24

Dot D skriver:

Mange tak skal du have

Jeg farver det meste af mit fondant selv og har altid gjort det. Nu er jeg så begyndt at studere og min tid er lidt knap, så nogle gange bruger jeg indfarvet fondant, men kan bedst lide selv at gøre det, for så får jeg de farver jeg vil have

Sort køber jeg næsten altid færdigt, da jeg én gang har stået med et KÆMPE problem, med noget sort jeg selv havde farvet.. Af skade bliver man klog ( men sjældent rig, det er jo noget dyrere at købe færdigt) Men vil ikke stå med problemer, så det er færdigkøbt

Jeg har også altid lavet mit selv, men mine funkey letters VIL BARE IKKE FUNGERER FOR MIG

Så derfor tænkte jeg om det købte og færdigfarvede fondant er lettere at arbejde med mht de SKIDE BOGSTAVER....

og tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Dot D

Sofia24 skriver:

Jeg har også altid lavet mit selv, men mine funkey letters VIL BARE IKKE FUNGERER FOR MIG

Så derfor tænkte jeg om det købte og færdigfarvede fondant er lettere at arbejde med mht de SKIDE BOGSTAVER....

og tak for svar

Det vil jeg faktisk give dig lidt ret i, det går tit nemmere med at få bogstaverne ud, med det færdige fondant.

Men det er nok fordi det er mere fedtet, hvilket er det jeg ikke kan lide ved det færdige, så det hænger vel fast i bordet, og derfor kommer det ud af linealen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.