anbefal en god flot fest sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Susan1978

hvilke sko er de allerbedste ?

jeg skal til bryllup og skal have et par enfarvet stilletter på til en spraglet kjole, jeg har et par fra Friis og Co men dem kan jeg kun holde ud at have på i max 2 timer.. så tager de mig ude ved tæerne.

er der et bestemt mærke i ville anbefale eller måske en helt bestemt sko..

jeg er en normal 39.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Dinna88

For at de er nemme at gå i, skal du nok have en hæl der ikke er helt tynd. Og så er det nok også nemmest for dig, hvis de sidder fast om foden. Personligt får jeg ikke lige så ondt hvis det er plateau.

I havanna shoes har de rigtig mange af dem som jeg beskriver!  jeg ville gerne taget et billede af de bedste jeg har, men de står ved min søster.

Anmeld

29. maj 2011

Dinna88

http://www.brandos.dk/jessica-simpson/thais-001-blk/a34465
jeg ved ikke om de er for spraglede, men de er ellers kanon fede. Og faktisk ikke særlig høje! De burde være nemme at gå i.

- Hælen er ikke tynd, de er plateau og de sidder fast om foden.

Anmeld

29. maj 2011

Susan1978

Tusind tak for dine råd

den sko du har henvist til er så desværre ikke lige mig..   den er sej nok og også lidt rå, som jeg egentlig godt kan lide, men ikke til et bryllup...

Anmeld

29. maj 2011

Susan1978

nogen andre ?

Anmeld

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Susan1978 skriver:

jeg skal til bryllup og skal have et par enfarvet stilletter på til en spraglet kjole, jeg har et par fra Friis og Co men dem kan jeg kun holde ud at have på i max 2 timer.. så tager de mig ude ved tæerne.

jeg er en normal 39.  

Jeg havde til min brors bryllup en hvid åben sandal med lidt hæl på. Min kjole var sort, hvid og pink, så skoen skulle være neutral, og kunne godt lide den hvide sko og en hvid taske til et sommerbryllup.

Skoen var fra Bianco. Jeg synes generelt de er ret gode til at lave behagelige sko. Også dem med hæl. 

Anmeld

29. maj 2011

Noahmor

Susan1978 skriver:

nogen andre ?

Jeg er helt vild med Billi Bi sko. De er godt nok lidt dyre, men til gengæld kan man have dem på en hel aften og danse løs. 

Anmeld

29. maj 2011

Susan1978 skriver:

jeg er en normal 39.  

Her er noget i den stil som jeg havde på. Min var bare hvid, og strengene over foden var mere flettet ind i hinanden. 

http://www.bianco.dk/webshop/produkt/til-hende/sko/party/minda-sandal/538089

Anmeld

29. maj 2011

Noahmor skriver:

Jeg er helt vild med Billi Bi sko. De er godt nok lidt dyre, men til gengæld kan man have dem på en hel aften og danse løs. 

Ja, det er også et godt mærke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.