Hvor lang tid efter fødslen blødte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Jose og emils mor

Ja, som overskriften lyder... Hvor lang tid efter fødslen blødte I?. Jeg har født for 15 dage siden - er 3. gang fødende. Jeg er hverken sprunget, flækket midt over, syet eller har fået rifter under fødslen, men jeg bløder stadig. Ikke volsomt, men nok til at jeg skal have bind på. Nogen der ved om det er normalt?. Syntes ikke jeg blødte så lang tid efter de 2 andre fødsler.

Kh. Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Isabella_mor

Jose og emils mor skriver:

Ja, som overskriften lyder... Hvor lang tid efter fødslen blødte I?. Jeg har født for 15 dage siden - er 3. gang fødende. Jeg er hverken sprunget, flækket midt over, syet eller har fået rifter under fødslen, men jeg bløder stadig. Ikke volsomt, men nok til at jeg skal have bind på. Nogen der ved om det er normalt?. Syntes ikke jeg blødte så lang tid efter de 2 andre fødsler.

Kh. Kristine

det er normalt. det er derfra hvor moderkagen har siddet fast inde i livmoderen der bløder i et stykke tid, og der er det så individuelt. jeg tror jeg blødte i en måned.!!! 

Anmeld

29. maj 2011

Kløver

Det er meget normalt, uanset om man har født normalt eller ved kejsersnit bløder man, da man bløder derfra hvor moderkagen sad. Det er meget normalt at bløde op til4-6 uger, mener bare det skal være stoppet inden 8 ugers tjekket ved lægen, og det må ikke begynde at lugte sådan fiskeagtigt

Anmeld

29. maj 2011

bobbles

jeg blødte i 2½ måned efter jeg havde født

Anmeld

29. maj 2011

Muffinmus

6 uger og 3 uger...så 15 dage lyder mere end normalt for mig:-)

Anmeld

29. maj 2011

hilma

jeg blødte kun i 4-5 dage tror jeg, men jeg havde barselsflåd indtil 3 dage før 8 ugers tjek... men min mor er en af dem der blødte uafbrudt i 6 uger... så jeg tror det er normalt..

Anmeld

29. maj 2011

FrkLarsen

Jeg blødte i 6 uger efter fødslen, så gik der 14 dage, og så fik jeg min første mens..

SUK! 

Anmeld

29. maj 2011

Den lykkelige

6 uger.. og 2 uger senere fik jeg mit lort..  ammede kun de 3 første uger..

Anmeld

29. maj 2011

businesstigger

her 2. gang blødte jeg 4-5 uger efter fødslen og var heller ikke sprukket eller syet eller noget ...

Anmeld

29. maj 2011

Jose og emils mor

ok, jamen så er det jo nok meget normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.