Lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

TbCp

Jeg skal til første lægebesøg hos min egen læge d. 24 juni, der er jeg 9 uger henne...

Men jeg venter på indkaldelse fra sygehuset da jeg, pga det medicin jeg får, skal følges ret tæt.... og jeg glæder mig til at få første tjek også fordi jeg lidt håber på at få en scanning

I forhold til mens har jeg termin omkring 27. januar, men synes jeg har nogle følelser i maven, en kildren, så hvis jeg er længere hende bliver jeg ikke overrasket... men det kan selvfølgelig også bare være at det er fordi jeg er meget mere obs på min krop lige nu

Jeg har en del ligamentssmerter, men det er bare rart at kunne mærke der sker noget

Glæder mig til undersøgelser, scanninger osv jeg nu skal til.
Manden glæder sig! Han GLÆDER sig rent faktisk denne gang, især til første scanning, han siger at nu ved han jo hvad der kommer ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

<3

Ih hvor dejligt og spændende! Ja det kunne være rart at få en tidlig skanning

Når du siger at manden din glæder sig denne gang hvad betyder det så? Skriv gerne på pb hvis er Jeg studsede bare over den måde du skrev det på

IH jeg er så glad på dine vegne. Det er bare så skønt med Liva der glæder sig, en graviditet der er kommet så nemt og så er I også næsten halvvejs med navne

Det bliver skønt at følge dig Og håber hverken medicinen eller blodtrykket vil drille

Anmeld

29. maj 2011

TbCp

Kirle skriver:

Ih hvor dejligt og spændende! Ja det kunne være rart at få en tidlig skanning

Når du siger at manden din glæder sig denne gang hvad betyder det så? Skriv gerne på pb hvis er Jeg studsede bare over den måde du skrev det på

IH jeg er så glad på dine vegne. Det er bare så skønt med Liva der glæder sig, en graviditet der er kommet så nemt og så er I også næsten halvvejs med navne

Det bliver skønt at følge dig Og håber hverken medicinen eller blodtrykket vil drille

Carsten havde det ret svært ved sidste graviditet, han kunne ikke rigtig forstå at han skulle være far og det hele var vist ret forvirrende for ham.
Denne gang er han meget mere interesseret i graviditeten og glæder sig som sagt til den lille ny

Anmeld

29. maj 2011

<3

TbCp skriver:

Carsten havde det ret svært ved sidste graviditet, han kunne ikke rigtig forstå at han skulle være far og det hele var vist ret forvirrende for ham.
Denne gang er han meget mere interesseret i graviditeten og glæder sig som sagt til den lille ny

Synes det lyder bekendt Tror de fleste første graviditeter er sådan for mændene...

Anmeld

29. maj 2011

TbCp

Kirle skriver:

Synes det lyder bekendt Tror de fleste første graviditeter er sådan for mændene...

Jeg tror ihvertfald der er mange mænd der har det sådan. De mærker jo heller ikke alt det fantastisk der sker i kroppen...

Anmeld

29. maj 2011

Lilac

Det er bare så spædende! Jeg havde også ligamentsmerter meget tidligt denne gang, men så har der ikke været så mange her senere i graviditeten... Krydser fingre for du får en tidlig scanning - det er bare SÅ specielt at se det lille liv for første gang!

Anmeld

29. maj 2011

TbCp

Lilac skriver:

Det er bare så spædende! Jeg havde også ligamentsmerter meget tidligt denne gang, men så har der ikke været så mange her senere i graviditeten... Krydser fingre for du får en tidlig scanning - det er bare SÅ specielt at se det lille liv for første gang!

Jeg havde forestillet mig at der ikke ville være så mange denne gang da det hele jo ligesom har været udvidet før... Men synes de er kommet tidligt...
Men som sagt, det er rart at kunne mærke at der sker noget

Anmeld

29. maj 2011

<3

TbCp skriver:

Jeg tror ihvertfald der er mange mænd der har det sådan. De mærker jo heller ikke alt det fantastisk der sker i kroppen...

Nemlig Det er jo også ret så svært for dem jo

Anmeld

29. maj 2011

Lilac

TbCp skriver:

Jeg havde forestillet mig at der ikke ville være så mange denne gang da det hele jo ligesom har været udvidet før... Men synes de er kommet tidligt...
Men som sagt, det er rart at kunne mærke at der sker noget

ja, sådan havde jeg det også - synes det var rigtig rart at man virkelig kunne fornemme at der skete noget med kroppen... Generelt synes jeg, jeg har kunnet fornemme liv meget hurtige end 1. gang og følte ligesom at kroppen bare var hurtige til at "gøre klar", med tidlige ligamentsmerter, og maven voksede allerede i 1. trimester...

Anmeld

29. maj 2011

TbCp

Lilac skriver:

ja, sådan havde jeg det også - synes det var rigtig rart at man virkelig kunne fornemme at der skete noget med kroppen... Generelt synes jeg, jeg har kunnet fornemme liv meget hurtige end 1. gang og følte ligesom at kroppen bare var hurtige til at "gøre klar", med tidlige ligamentsmerter, og maven voksede allerede i 1. trimester...

Det er kun fedt synes jeg Hvis det går lidt stærkere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.