Søges: Kjole gerne lang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
369 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

NoName

Hej piger,

jeg skal til 2x50 års fødselsdag på lørdag den 4/6 og jeg har intet at tage på kroppen. Så håber på at en af jer lige har K J O L E N liggende til en rimelig pris.

Jeg er ca. 169cm høj og passer en 36/38 stykker men det svinger lidt, nogle gange skal det være en 40 alt afhængig af hvad det er for noget.

Kjolen må gerne være lang, da jeg er helt vild med de der maxi kjoler der er "in" lige pt. havde bestilt en hjem fra Esprit shoppen, men den var:

1: for stor og 2: kæresten kunne ikke så godt lide den

Håber en muligvis kan hjælpe mig

Majken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

D.B.L

H&M har rigtig mange pt, i hvert fald på Amager. Lige købt en småblomstret til 180 kr.

Anmeld

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

noname skriver:

Hej piger,

jeg skal til 2x50 års fødselsdag på lørdag den 4/6 og jeg har intet at tage på kroppen. Så håber på at en af jer lige har K J O L E N liggende til en rimelig pris.

Jeg er ca. 169cm høj og passer en 36/38 stykker men det svinger lidt, nogle gange skal det være en 40 alt afhængig af hvad det er for noget.

Kjolen må gerne være lang, da jeg er helt vild med de der maxi kjoler der er "in" lige pt. havde bestilt en hjem fra Esprit shoppen, men den var:

1: for stor og 2: kæresten kunne ikke så godt lide den

Håber en muligvis kan hjælpe mig

Majken

Ville også foreslå H&M. De har ret mange fine lange kjoler for tiden. Og der er jo ikke så dyrt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.