24+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.781 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Kofoed.

Der er sket en masse igen i denne uge, både med mavens størrelse og alt andet.

Evt se mit dagbogs indlæg, hvis i ønsker, at høre mere om hvordan jeg har det og hvordan det går - advarelse, der er tåregaranti for homonelle kvinder.

Grundet røde øjne og dybe rander bliver det uden ansigt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Evt se mit dagbogs indlæg, hvis i ønsker, at høre mere om hvordan jeg har det og hvordan det går - advarelse, der er tåregaranti for homonelle kvinder.

Uanset hvad, har du stadig en virkelig smuk gravid mave.. Tror lige jeg vil læse dit indlæg.

Anmeld

29. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Uanset hvad, har du stadig en virkelig smuk gravid mave.. Tror lige jeg vil læse dit indlæg.

Mange tak.

Anmeld

29. maj 2011

Mother-love

Kofoed33 skriver:

rigtig fin mave...

puhhaaa det var rigtig hårdt at læse dit dagbogsindlæg..

kan ikke sige jeg føler med dig da jeg ikke selv har prøvet at miste et barn.. men kan sige at jeg er utrolig ked af det på dine vegne...

alt held og lykke og nyd den dejlige bettefis du har i maven stadig.. og ved at denne vil få alt kærlighed som ikke kan give den i har mistet...

Anmeld

29. maj 2011

Nessie

Ååhh, det er så hårdt at læse om stakkels tvilling b, og det må være så hårdt med alle de modstridende følelser i kroppen, sorg og glæde på én gang, er bare ikke nemt.

I får de varmeste tanker og kæmpe herfra

Anmeld

29. maj 2011

Kofoed.

michelledam skriver:

rigtig fin mave...

puhhaaa det var rigtig hårdt at læse dit dagbogsindlæg..

kan ikke sige jeg føler med dig da jeg ikke selv har prøvet at miste et barn.. men kan sige at jeg er utrolig ked af det på dine vegne...

alt held og lykke og nyd den dejlige bettefis du har i maven stadig.. og ved at denne vil få alt kærlighed som ikke kan give den i har mistet...

Mange tak.

Skrev også en advarelse, da jeg selv ville blive rørt dybt over det, hvis jeg hørte om en anden der havde været det igennem.

Det skal hun nok få, der skal ikke mangle noget på det plan. Hun kommer til at hade os, når hun bliver teenager, vi vil jo være super pinlige Men elsket bliver hun helt sikkert rigtig meget.

Anmeld

29. maj 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Ååhh, det er så hårdt at læse om stakkels tvilling b, og det må være så hårdt med alle de modstridende følelser i kroppen, sorg og glæde på én gang, er bare ikke nemt.

I får de varmeste tanker og kæmpe herfra

Det er også rigtig svært og ingen tvivl, sorgen er størst for tiden, men håber snart der vender.

Mange tak .

Anmeld

29. maj 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Det er også rigtig svært og ingen tvivl, sorgen er størst for tiden, men håber snart der vender.

Mange tak .

Og så er det forresten en rigtig flot mave du har

Anmeld

29. maj 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Og så er det forresten en rigtig flot mave du har

Mange mange tak. synes selv den er rigtig flot i dag.

Anmeld

29. maj 2011

Mother-love

Kofoed33 skriver:

Mange tak.

Skrev også en advarelse, da jeg selv ville blive rørt dybt over det, hvis jeg hørte om en anden der havde været det igennem.

Det skal hun nok få, der skal ikke mangle noget på det plan. Hun kommer til at hade os, når hun bliver teenager, vi vil jo være super pinlige Men elsket bliver hun helt sikkert rigtig meget.

hehe ja men man er vel som små børn, gør de ting man ikke må.. det er jo altid lidt mere spændende.. og hihihihi ja hun vil synes at i er sååå dumme.. griner det er så sjovt når man selv tænker tilbage på den gang man selv synes ens forældre var de dummeste i verden heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.