åhhh så er det imorgen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Isabella_mor

michelledam skriver:

hehe jeg så også en privat optagelse af et pks på nettet her den anden dag.. puhhaaa tårerne stod ud af hovedet på mig da den bette skreg heheh... og ja jeg har også fået afvide flere gange at jeg ville føle mig snydt for en fødsel.. hvor jeg også tænker øhh jamen hvorfor skulle jeg føle mig snydt? det er jo også ret alvorligt med ks da det altså er en operation. tror bare folk glemmer det lidt... og ja jeg må da indrømme jeg også er ret glad for at jeg ikke skal igennem at jeg måske ville kunne have sprækket på kryds og tværs..

Og ja ret smart at de lige tog 2 ting på engang

ja det er jeg også glad for.. det var totalt sytet. det var en tvilling, med tænder og det hele.. puha... 

håber at din kæreste (hvis der er sådan en) er indstillet på at han skal hjælpe en masse...  for i starten skal du lægge i sengen de første 7 timer, men du har nok fået info omkring det hele... 

men du er HEEEEELT smadret i starten og du har meget ømme mavemuskler og kan kun hive dig op ved hjælp af stærke arme  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Mother-love

maria_wt skriver:

Først vil jeg sige tillykke med at i ser jeres vidunder i morgen.. Det bliver SÅ stort Dagen efter mit ks havde jeg det faktisk fint.. Ingen smerter eller noget, men maven var godt nok tung når jeg skulle op og gå.. Bedste råd er at komme op så snart du føler for det for de siger at det er bedst.. Og ellers skal du bare ligge dig godt til rette og så kysse baby indtil den er helt rød på kinden

mange tak

og ja jeg er også spændt på hvordan det bliver smertemæssigt.. men vi tager en dag af gangen... og ja hun bliver jo nærmest kysset til hun er hudløs hehe.. glæder mig så meget til at se hende..

Anmeld

29. maj 2011

Mother-love

isabellamor skriver:

ja det er jeg også glad for.. det var totalt sytet. det var en tvilling, med tænder og det hele.. puha... 

håber at din kæreste (hvis der er sådan en) er indstillet på at han skal hjælpe en masse...  for i starten skal du lægge i sengen de første 7 timer, men du har nok fået info omkring det hele... 

men du er HEEEEELT smadret i starten og du har meget ømme mavemuskler og kan kun hive dig op ved hjælp af stærke arme  

hahahaha

åhhh jo han springer allerede rundt for mig nu eller det har han sådanset gjort hele graviditeten igennem tildels pga mine smerter i nakken.. men der er slet ikke noget at bekymre sig om der.. han er nok det mest hjælpsomme væsen jeg har mødt også før jeg blev gravid og kom ud for uheldet.. dejligt med sådan en kæreste

hahahha så får jeg nok lidt problemer da jeg igennem min graviditet bare er blevet såååå slap.. er uddannet maler, men efter uheldet samtidig med graviditet osv så er jeg godt nok blevet slap hihihihihi.. men så må han bare hjælpe mig der også griner

Anmeld

30. maj 2011

Isabella_mor

NU ER DU MOAAARRRR  TILLYKKEEEEEE 

håber det gik godt og at i alle har det fantastisk  

Anmeld

30. maj 2011

Janni.

Venter spændt på godt nyt 

Anmeld

6. juni 2011

1000Ben

isabellamor skriver:

jeg fik godtnok aks.. men jeg sniffede en masse lattergas på fødestuen og så var jeg rimelig afslappet...

jeg vil bare ønske dig en RIGTIG GOD FØDSEL... dit kejsersnit vil komme til at gå fint, de er så søde på hvidovre. vi havde hvertfald en god og underholdende oplevelse... 

jeg glæder mig rigtig meget til at høre om det og se din lille guldklump

jeg fik en klump i halsen da jeg læste dit indlæg, du har jo de rigtige følelser.. men nyd din sidste dag som værende gravid og få sovet en masse... for i morgen så er det slut med at sove længe i et par måneder drik en kop the og spis din yndlingsmad inden du skal faste  

Hej, undskyld jeg lige bryder ind i dit indlæg, men faldt lige over, at du skrev at du fik lattergas - jeg skal have kejsersnit i næste måned og har lige fået af vide idag af narkoselægen, at det ikke er muligt at få lattergas da de ikke har det på stuerne - WHAT!!! Hvordan søren skal jeg klare mig uden!! Jeg skal føde på Fyn (Svendborg) og er MEGA meget mere nervøs nu hvor jeg ved at jeg ikke kan få lattergas til at berolige nerverne - fik du det tilbudt eller skulle du bede om det?

På forhånd tak. 

Knus

Stefanie 

Anmeld

6. juni 2011

Isabella_mor

Stefanie8 skriver:

Hej, undskyld jeg lige bryder ind i dit indlæg, men faldt lige over, at du skrev at du fik lattergas - jeg skal have kejsersnit i næste måned og har lige fået af vide idag af narkoselægen, at det ikke er muligt at få lattergas da de ikke har det på stuerne - WHAT!!! Hvordan søren skal jeg klare mig uden!! Jeg skal føde på Fyn (Svendborg) og er MEGA meget mere nervøs nu hvor jeg ved at jeg ikke kan få lattergas til at berolige nerverne - fik du det tilbudt eller skulle du bede om det?

På forhånd tak. 

Knus

Stefanie 

jég lå jo først på en alm fødestue. der har de jo lattergas og det fik jeg tilbudt. jeg var jo i normal fødsel, endte i akut kejsersnit.. og der havde de heller ikke lattergas inde men der blev jeg jo bedøvet så jeg ikke kunne mærke veerne... 

så det er nok derfor du ikke kan få lattergas, fordi at det er planlagt kejsersnit..  men du kan måske bede om at få nogle beroligende piller inden du skal på operationsbordet.. der er ikke noget at være nervøs for. et kejsersnit er heldigvis et let indgreb og du mærker ikke nogen smerte overhovedet... det eneste du vil kunne mærke er at der bliver moslet lidt rundt med dig.. men det er slet ikke slemt.. og du kan endda ligge og tale med fødselslægerne og jdm og sygeplejerskerne  

Anmeld

6. juni 2011

1000Ben

isabellamor skriver:

jég lå jo først på en alm fødestue. der har de jo lattergas og det fik jeg tilbudt. jeg var jo i normal fødsel, endte i akut kejsersnit.. og der havde de heller ikke lattergas inde men der blev jeg jo bedøvet så jeg ikke kunne mærke veerne... 

så det er nok derfor du ikke kan få lattergas, fordi at det er planlagt kejsersnit..  men du kan måske bede om at få nogle beroligende piller inden du skal på operationsbordet.. der er ikke noget at være nervøs for. et kejsersnit er heldigvis et let indgreb og du mærker ikke nogen smerte overhovedet... det eneste du vil kunne mærke er at der bliver moslet lidt rundt med dig.. men det er slet ikke slemt.. og du kan endda ligge og tale med fødselslægerne og jdm og sygeplejerskerne  

Ahh, det er sådan det hænger sammen  Mange tak for dit svar ) Jeg er glad for at høre, at det ikke er så slemt, er bare så bange for den nål i hånden og ryggen, HADER nåle  Men jeg skal jo nok klare det (ellers løber jeg bare skrigende bort) he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.