har I hørt om "tandlæge-feen"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

msax

Herhjemme er det hende der hat fået ALLE Milles sutter.

Den første aften føltes frygtelig lang. Men efter en times tid med GRÅD satte jeg mig ind til hende på en stol og fortalte hende (igen, igen, igen...) om tandlæge feen som vi havde skrevet et brev til og tegnet en tegning til som var blevet lagt ned i posen med alle sutterne. Også var det som om det var (lidt mere) ok når jeg sad derinde for hun faldt stille og roligt i søvn.

Igår til eftermiddagsluren, havde hun meget svært ved at falde i søvn. Jeg havde lagt mig sammen med hende, for di jeg troede det ville hjælpe hende - det gjorde det langt fra. For da jeg efter 3 kvarter gav op og lagde hende ind i sin egen seng faldt hun i søvn med det samme.

Igår til aften, var der slet ingen ting. Det er sku næsten for nemt sagde Brian til mig - og jeg er tilbøjelig til at give ham ret.

Hun snakker stadig om sutterne, men siger så bagefter at det er "slut med sut" og tandlæge feen har fået dem i en pose.

Jeg kan kun håbe for alle jer andre at I har lige så stort held når I skal til at ligge sutterne på hylden (eller, jeres børn skal ).

STORT smil fra mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

<3

Nååårh hvor er hun bare sød

Anmeld

29. maj 2011

Lilac

Hvor er det flot, at hun har taget det så pænt! Ja, der er vi ikke nået til endnu med xxx - han er lige blevet renlig, så sutten lader vi ham beholde lidt endnu 

Anmeld

30. maj 2011

Ida.

SÅDAN Mette - hun er sgu for sej din lille...øh STORE Mille-pige!!! Og så kan moren da pudse glorien og finde den GODE samvittighed frem ift. de tænder - det skal nok rette sig i en fart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.