Herhjemme er det hende der hat fået ALLE Milles sutter.
Den første aften føltes frygtelig lang. Men efter en times tid med GRÅD satte jeg mig ind til hende på en stol og fortalte hende (igen, igen, igen...) om tandlæge feen som vi havde skrevet et brev til og tegnet en tegning til som var blevet lagt ned i posen med alle sutterne. Også var det som om det var (lidt mere) ok når jeg sad derinde for hun faldt stille og roligt i søvn.
Igår til eftermiddagsluren, havde hun meget svært ved at falde i søvn. Jeg havde lagt mig sammen med hende, for di jeg troede det ville hjælpe hende - det gjorde det langt fra. For da jeg efter 3 kvarter gav op og lagde hende ind i sin egen seng faldt hun i søvn med det samme.
Igår til aften, var der slet ingen ting. Det er sku næsten for nemt sagde Brian til mig - og jeg er tilbøjelig til at give ham ret.
Hun snakker stadig om sutterne, men siger så bagefter at det er "slut med sut" og tandlæge feen har fået dem i en pose.
Jeg kan kun håbe for alle jer andre at I har lige så stort held når I skal til at ligge sutterne på hylden (eller, jeres børn skal
).
STORT smil fra mette
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld