jordbær-asti mousse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.054 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

muzen

er der nogen af jer der har prøvet den? og har i eventuelt prøvet den med en chokolademousse til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Kay

muzen skriver:

er der nogen af jer der har prøvet den? og har i eventuelt prøvet den med en chokolademousse til?

nej men lydder godt nok lækkert... noget du har en opskrift på??

Anmeld

29. maj 2011

muzen

Kay skriver:

nej men lydder godt nok lækkert... noget du har en opskrift på??

her er den

Anmeld

29. maj 2011

Kay

muzen skriver:

her er den

tak den må jeg prøve

Anmeld

29. maj 2011

Unnie

Lyder lækkert, skriver i når i har prøvet...

Anmeld

29. maj 2011

iris-mor

Jamen det har jeg da.

I en bryllupskage til i går. Det smagte bare så godt. Jeg har dog lige noteret mig efterfølgende at næste gang vil jeg rører den op med ½ l flødeskum indne jeg bruger den, den endte med at være meget fromage agtig.

Jeg lavede nøddemarengsbund penslet med mørk chokolade, astimusse med friskejordbær, alm kage og hyldeblomstmusse med alm kage. Men chokolade vil også bare være perfekt!!!

Kan kun varmt anbefales

Anmeld

29. maj 2011

maggie3

Du kan sagtens lave en chokolade creme til. Mørk eller hvid er nok bedst.

Det er da en kompliment at du lægger min opskrift ud på din blog, men når du nu kopierer direkte, kunne du godt have henvist til at det er en du har kopieret.

Men prøv dig frem med chokolade cremer til den ;O)

Sally.

Anmeld

29. maj 2011

muzen

maggie3 skriver:

Du kan sagtens lave en chokolade creme til. Mørk eller hvid er nok bedst.

Det er da en kompliment at du lægger min opskrift ud på din blog, men når du nu kopierer direkte, kunne du godt have henvist til at det er en du har kopieret.

Men prøv dig frem med chokolade cremer til den ;O)

Sally.

Undskyld sally det var ikke for at fornærme dig men for ikke at linke til mm;-) også skulle det lige gå hurtig. Min søn vågnet i barnevogen jeg skal helt sikkert nok linke til din blog. Hvis du lige vil skrive hvad det nu er din blog hedder. Har lidt svært ved at finde ud af alle de navne

Anmeld

29. maj 2011

maggie3

Det er ok Mieke ;O)

Jeg ved det ikke var i en ond mening.

Jeg har ikken engang lagt den ud på min egen blog. Faktisk er der ikke ret mange opskrifter på den...

Til de nysgerrige er det www.sallyskager.com

Sally.

Anmeld

29. maj 2011

muzen

maggie3 skriver:

Det er ok Mieke ;O)

Jeg ved det ikke var i en ond mening.

Jeg har ikken engang lagt den ud på min egen blog. Faktisk er der ikke ret mange opskrifter på den...

Til de nysgerrige er det www.sallyskager.com

Sally.

Takker så er jeg rolig igen. Hader at træde folk over tæerne. Men hvordan skal jeg linke til dig skal jeg bare skrive lånet af sally?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.