calvin klein over nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

B&J

Jeg var inde i en taskebutik i dag og de havde tasken men 1300kr har jeg dog ikke lige nu...

men tænke på har de en side?? man kunne gå ind og se deres produkter og muligvis handle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Mor til Mike

B&J skriver:

Jeg var inde i en taskebutik i dag og de havde tasken men 1300kr har jeg dog ikke lige nu...

men tænke på har de en side?? man kunne gå ind og se deres produkter og muligvis handle?

Gå ind på deres hjemmeside, eller google det, der er nok andre steder de sælger Calvin Klein. 

Anmeld

29. maj 2011

JuliaNielsen

B&J skriver:

Linuslotta

Ellos

Det kan du også handle på afbetaling, hvis du skulle sidde lidt stramt i det :-)

Anmeld

29. maj 2011

B&J

JuliaNielsen skriver:

Linuslotta

Ellos

Det kan du også handle på afbetaling, hvis du skulle sidde lidt stramt i det :-)

Mange tak nej vi sidder ikke stramt men har bare ikke lige 1300kr til en taske men det kan være med tiden jeg vil ind og kigge

Anmeld

29. maj 2011

JuliaNielsen

B&J skriver:

Mange tak nej vi sidder ikke stramt men har bare ikke lige 1300kr til en taske men det kan være med tiden jeg vil ind og kigge

Det er også mange penge

Ja gør det, de har en masse smart der inde

Anmeld

29. maj 2011

B&J

JuliaNielsen skriver:

Det er også mange penge

Ja gør det, de har en masse smart der inde

Jaa men de har ingen calvin klein tasker og jeg har aldrig haft en taske men den i butikken skrev køb mig jeg er din men pengene skal lige være der først til sådan en

Anmeld

29. maj 2011

JuliaNielsen

B&J skriver:

Jaa men de har ingen calvin klein tasker og jeg har aldrig haft en taske men den i butikken skrev køb mig jeg er din men pengene skal lige være der først til sådan en

Nå for dælen da,. Vidste jeg ikke..! Men aner jo heller ikke hvilke taske det er ..! Pøj Pøj med det.§!

Anmeld

29. maj 2011

B&J

JuliaNielsen skriver:

Nå for dælen da,. Vidste jeg ikke..! Men aner jo heller ikke hvilke taske det er ..! Pøj Pøj med det.§!

Nej men tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.