Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var inde i en taskebutik i dag og de havde tasken men 1300kr har jeg dog ikke lige nu...
men tænke på har de en side?? man kunne gå ind og se deres produkter og muligvis handle?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Jeg var inde i en taskebutik i dag og de havde tasken men 1300kr har jeg dog ikke lige nu... men tænke på har de en side?? man kunne gå ind og se deres produkter og muligvis handle?
Gå ind på deres hjemmeside, eller google det, der er nok andre steder de sælger Calvin Klein.
Linuslotta
Ellos
Det kan du også handle på afbetaling, hvis du skulle sidde lidt stramt i det :-)
JuliaNielsen skriver: Linuslotta Ellos Det kan du også handle på afbetaling, hvis du skulle sidde lidt stramt i det :-)
Mange tak nej vi sidder ikke stramt men har bare ikke lige 1300kr til en taske men det kan være med tiden jeg vil ind og kigge
B&J skriver: Mange tak nej vi sidder ikke stramt men har bare ikke lige 1300kr til en taske men det kan være med tiden jeg vil ind og kigge
Det er også mange penge
Ja gør det, de har en masse smart der inde
JuliaNielsen skriver: Det er også mange penge Ja gør det, de har en masse smart der inde
Jaa men de har ingen calvin klein tasker og jeg har aldrig haft en taske men den i butikken skrev køb mig jeg er din men pengene skal lige være der først til sådan en
B&J skriver: Jaa men de har ingen calvin klein tasker og jeg har aldrig haft en taske men den i butikken skrev køb mig jeg er din men pengene skal lige være der først til sådan en
Nå for dælen da,. Vidste jeg ikke..! Men aner jo heller ikke hvilke taske det er ..! Pøj Pøj med det.§!
JuliaNielsen skriver: Nå for dælen da,. Vidste jeg ikke..! Men aner jo heller ikke hvilke taske det er ..! Pøj Pøj med det.§!
Nej men tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128