Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey Piger.Ja, jeg har ondt i mit underliv. Jeg vil høre jer om, om jeg kan være gravid? Jeg har dog ikke ondt i mine bryster. Skal have mit lort om 3-4dage.For 14 dage siden, havde jeg sex, og det passer med min ÆL. Det gjorde rigtigt meget ondt i højre side af mit underliv, så vi blev nød til at stoppe Vi havde også sex dagen før. Lige siden har jeg haft ondt (ligesom når jeg har mit lort) Det skal lige sige, at jeg havde blærebetændelse for 14 dage siden. Pls hjælp mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror snarere det er blærebetændelsen igen end det er en graviditet - men vent og se, om din mens kommer, ellers må du jo teste.
JulieWH skriver: Tror snarere det er blærebetændelsen igen end det er en graviditet - men vent og se, om din mens kommer, ellers må du jo teste.
Muligvis. jeg blev teste i mandags, og jeg fik at vide, at jeg havde meget lidt tilbage. Så jeg skulle drikke masser af vand, så jeg jeg kunne tisse det sidste ud.
SaraPigen skriver: Hey Piger.Ja, jeg har ondt i mit underliv. Jeg vil høre jer om, om jeg kan være gravid? Jeg har dog ikke ondt i mine bryster. Skal have mit lort om 3-4dage.For 14 dage siden, havde jeg sex, og det passer med min ÆL. Det gjorde rigtigt meget ondt i højre side af mit underliv, så vi blev nød til at stoppe Vi havde også sex dagen før. Lige siden har jeg haft ondt (ligesom når jeg har mit lort) Det skal lige sige, at jeg havde blærebetændelse for 14 dage siden. Pls hjælp mig
Tror bare du skal tage det helt roligt
Men du kan jo bestille tid hos lægen. Det er sikkert bare din blærebetændelse
Held og lykke med der ihvertfald ..
jeg synes jeg havde forstået i marts at du var gravid ??
flower skriver: jeg synes jeg havde forstået i marts at du var gravid ??
Hvad? Det forstår jeg ikke, det som du skriver?
SaraPigen skriver: Hvad? Det forstår jeg ikke, det som du skriver?
har set i dine indlæg et sted at du var glad for at du var gravid ??
I marts har du oprettet et indlæg om, at du venter dit første barn?
Ja det er rigtigt - Men miste desværre! Jeg miste ugen efter, at jeg havde skrevet det. Trode jeg havde skrevet den ano. så kunne forstår, hvordan du vidste det. Sorry
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128