Har ikke fået børnebidrag i denne månede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Anonym trådstarter

Så lige på min kontoudskrift, og jeg har ikke fået børnebidrag i denne månede, og når jeg tænker over det, har jeg heller ikke fået det sædvanlige brev fra kommunen (århus)

Nogen der har prøvet noget lign.? Tænker det må være en fejl, men har det noget at sige hvis far ikke indbetaler til kommune, får den derigennem, og har det betydning at han er flyttet til udlandet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

svanen73

Du skal ha dine penge uanset hvad...at han ik indbetaler, skulle ik gå ud over dig. Det er mellem ham og kommunen.

Ring i morgen og hør hvad der er galt.

Anmeld

29. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

svanen73 skriver:

Du skal ha dine penge uanset hvad...at han ik indbetaler, skulle ik gå ud over dig. Det er mellem ham og kommunen.

Ring i morgen og hør hvad der er galt.

Jeg vil det det samme.
At faderen ikke betale kommunen er ikke dit problem. Så ring til kommunen og hør hvad der gået galt.!

Anmeld

29. maj 2011

karina1980

Anonym skriver:

Så lige på min kontoudskrift, og jeg har ikke fået børnebidrag i denne månede, og når jeg tænker over det, har jeg heller ikke fået det sædvanlige brev fra kommunen (århus)

Nogen der har prøvet noget lign.? Tænker det må være en fejl, men har det noget at sige hvis far ikke indbetaler til kommune, får den derigennem, og har det betydning at han er flyttet til udlandet?

jeg får det ikke, men det pga 7/7 ordning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.