Hvad er jeres erfaring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.962 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

TwinsQ

Hej tøser

Hva er jeres erfaringer med tvillinger, og dagpleje/vuggestue med hensyn til at sove?

Nu tænker jeg, skal de have hver deres barnevogn eller hvordan?

Har nemlig hørt at de ikke må sove i samme vogn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Tvillingemor80

jeg lytter helt sikkert lige med ..

Anmeld

29. maj 2011

Janni85

Da mine drenge gik i vuggestue sov de til middag i hver deres vogn. Men det gjord nu ikke mig eller drengene noget, for de har ikke sovet sammen siden de var 3 uger. Min storebror´s tvillinger går i vuggestue nu og der ved jeg at de også sover i hver deres vogn.

Kan de ikke sove hver for sig? Ellers kan man jo spørge om man kan have sin egen tvillingbarnevogn med derned så de kan sove sammen i den...  

Anmeld

29. maj 2011

Faith

Mine sover i hver deres vogn. Sådan sover de bedst.

Anmeld

30. maj 2011

TwinsQ

Janni85 skriver:

Da mine drenge gik i vuggestue sov de til middag i hver deres vogn. Men det gjord nu ikke mig eller drengene noget, for de har ikke sovet sammen siden de var 3 uger. Min storebror´s tvillinger går i vuggestue nu og der ved jeg at de også sover i hver deres vogn.

Kan de ikke sove hver for sig? Ellers kan man jo spørge om man kan have sin egen tvillingbarnevogn med derned så de kan sove sammen i den...  

Jamen har nemlig hørt at de ikke må sove i kombivogn, at det skal være en barnevogn... De har sovet sammen indtil nu men skal på hver deres værelse nu her, da de er begyndt at vække hinanden...

Anmeld

30. maj 2011

TwinsQ

smillaluna skriver:

Mine sover i hver deres vogn. Sådan sover de bedst.

ok... Men hvor står barnevognende i weekenden? Har nemlig os hørt at de skal hentes hver fredag, hvilket jo er noget bøvl...

Anmeld

30. maj 2011

Mi

Jeg vil tro at de skal sove i hver deres vogn. Sådan en tvillingevogn er jo bred, og den har dp/vs måske slet ikke plads til i deres skur.

Vores piger sov i hver deres barnevogn.

Anmeld

30. maj 2011

TwinsQ

Mi skriver:

Jeg vil tro at de skal sove i hver deres vogn. Sådan en tvillingevogn er jo bred, og den har dp/vs måske slet ikke plads til i deres skur.

Vores piger sov i hver deres barnevogn.

Så må jeg jo på jagt efter 2 barnevogne...  Tak for råd

Anmeld

30. maj 2011

Mi

TwinsQ skriver:

Så må jeg jo på jagt efter 2 barnevogne...  Tak for råd

Skal de i dp, for så skal du jo muligvis have to vogne, hvis ikke dp selv har nogle. Men i vs skal du ikke selv have en barnevogn med. Det har jeg i hvert fald aldrig hørt om at man skulle.

Anmeld

30. maj 2011

signe.

TwinsQ skriver:

Hej tøser

Hva er jeres erfaringer med tvillinger, og dagpleje/vuggestue med hensyn til at sove?

Nu tænker jeg, skal de have hver deres barnevogn eller hvordan?

Har nemlig hørt at de ikke må sove i samme vogn...

hopper lige med her, da jeg til sep bliver mor til pseodotvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.