Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser
Hva er jeres erfaringer med tvillinger, og dagpleje/vuggestue med hensyn til at sove?
Nu tænker jeg, skal de have hver deres barnevogn eller hvordan?
Har nemlig hørt at de ikke må sove i samme vogn...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg lytter helt sikkert lige med ..
Da mine drenge gik i vuggestue sov de til middag i hver deres vogn. Men det gjord nu ikke mig eller drengene noget, for de har ikke sovet sammen siden de var 3 uger. Min storebror´s tvillinger går i vuggestue nu og der ved jeg at de også sover i hver deres vogn.
Kan de ikke sove hver for sig? Ellers kan man jo spørge om man kan have sin egen tvillingbarnevogn med derned så de kan sove sammen i den...
Mine sover i hver deres vogn. Sådan sover de bedst.
Janni85 skriver: Da mine drenge gik i vuggestue sov de til middag i hver deres vogn. Men det gjord nu ikke mig eller drengene noget, for de har ikke sovet sammen siden de var 3 uger. Min storebror´s tvillinger går i vuggestue nu og der ved jeg at de også sover i hver deres vogn. Kan de ikke sove hver for sig? Ellers kan man jo spørge om man kan have sin egen tvillingbarnevogn med derned så de kan sove sammen i den...
Jamen har nemlig hørt at de ikke må sove i kombivogn, at det skal være en barnevogn... De har sovet sammen indtil nu men skal på hver deres værelse nu her, da de er begyndt at vække hinanden...
smillaluna skriver: Mine sover i hver deres vogn. Sådan sover de bedst.
ok... Men hvor står barnevognende i weekenden? Har nemlig os hørt at de skal hentes hver fredag, hvilket jo er noget bøvl...
Jeg vil tro at de skal sove i hver deres vogn. Sådan en tvillingevogn er jo bred, og den har dp/vs måske slet ikke plads til i deres skur.
Vores piger sov i hver deres barnevogn.
Mi skriver: Jeg vil tro at de skal sove i hver deres vogn. Sådan en tvillingevogn er jo bred, og den har dp/vs måske slet ikke plads til i deres skur. Vores piger sov i hver deres barnevogn.
Så må jeg jo på jagt efter 2 barnevogne... Tak for råd
TwinsQ skriver: Så må jeg jo på jagt efter 2 barnevogne... Tak for råd
Skal de i dp, for så skal du jo muligvis have to vogne, hvis ikke dp selv har nogle. Men i vs skal du ikke selv have en barnevogn med. Det har jeg i hvert fald aldrig hørt om at man skulle.
TwinsQ skriver: Hej tøser Hva er jeres erfaringer med tvillinger, og dagpleje/vuggestue med hensyn til at sove? Nu tænker jeg, skal de have hver deres barnevogn eller hvordan? Har nemlig hørt at de ikke må sove i samme vogn...
hopper lige med her, da jeg til sep bliver mor til pseodotvillinger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128