Derfor elsker vi dem! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

AnneBJ

Ret skal være ret - de er jo ok engang imellem de mænner!

Så skyd løs - personligt må jeg lige i tænkeboks...  (mest fordi vi er på vej ud af døren heldigvis)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Sofia

Fordi han igår kom hjem med lækre konditorkager fra Salling, fordi vi skal se LOST når han kommer hjem fra arbejde, fordi han ofte tager Alfred om natten så jeg kan sove selvom han har eksamen, fordi han huskede Alfred på at det var mors dag og ja der er sikkert mange andre ting

Anmeld

29. maj 2011

CA

Fordi han elsker mig selvom jeg opfører mig som en ko, hidser mig op og er sur over mælkekartoner på køkkenbordet. Fordi han synes jeg er lækker på trods af de 15 kg, hårtab og hormonbumser. Fordi han ikke på noget tidspunkt har sagt at det var klamt at jeg svedte, skreg og skabte mig mens jeg pressede et barn ud - selvom jeg selv er helt vild flov...

Fordi han elsker vores søn så højt. Fordi han elsker mig. Fordi jeg elsker ham!

Det er nemmere at brokke sig over opvasken, rengøringen og alt mulig andet, end det er at sætte ord på følelserne der bare er der FORDI...

Anmeld

29. maj 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Fordi han elsker mig selvom jeg opfører mig som en ko, hidser mig op og er sur over mælkekartoner på køkkenbordet. Fordi han synes jeg er lækker på trods af de 15 kg, hårtab og hormonbumser. Fordi han ikke på noget tidspunkt har sagt at det var klamt at jeg svedte, skreg og skabte mig mens jeg pressede et barn ud - selvom jeg selv er helt vild flov...

Fordi han elsker vores søn så højt. Fordi han elsker mig. Fordi jeg elsker ham!

Det er nemmere at brokke sig over opvasken, rengøringen og alt mulig andet, end det er at sætte ord på følelserne der bare er der FORDI...

Jeg hugger vist bare lige den her! 

Anmeld

29. maj 2011

CA

AnneBJ skriver:

Jeg hugger vist bare lige den her! 

Værsogo 

Anmeld

30. maj 2011

DK

Fordi... han bare ER min mr. Perfect! Af og til når mit hormonbombe-nybagt-mor-slør letter lidt og jeg kan kigge ud gennem en lille sprække i det, så er han jo stadig præcist som han plejer Dejlig, skønt, pragtfuld og 100% som jeg kan lide ham!

Anmeld

30. maj 2011

PeruBaby

Fordi han får mig til at føler mig elsket, passet på og varm aller inderst inde i mit hjerte hver, gang jeg er sammen med ham. Fordi han er en vidunderlig far, der er helt pjattet med alle sine børn og ikke et sekund sætter egne behov før deres - og ikke mindst fordi har tager mig helt som jeg er, og stadig synes jeg er dejlig på trods af mavedellerne, hormonturene under graviditeten og alt hvad der ellers har været 

Anmeld

1. juni 2011

Elvers

Fordi han hver dag spørger, hvordan jeg har det indeni, og holder om mig, når jeg har det allermest skidt... Fordi han kan få mig til at føle mig lillepigegenert, og elsker mig for den jeg er med alle fejl og mangler

Anmeld

1. juni 2011

Elvers

Fordi han hver dag spørger, hvordan jeg har det indeni, og holder om mig, når jeg har det allermest skidt... Fordi han kan få mig til at blive lillepigegenert, og elsker mig for den jeg er med alle fejl og mangler

Anmeld

1. juni 2011

Elvers

Fedt nok, at min kommentar er kommet 2 gange, OG at man kan se min rettelsesystemfejl? Jaaaa, det tror jeg vist nok det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.