Kvalme i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.526 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. november 2008

Lauraa_Pii

Hvad spiste i når i hvade kvalme eller her kvalme????
Jeg har det rigtig meget om morgen og lidt i løbet af hele dagen...?
Er der noget bestemt i kan anbefale og gøre for det ikke er så slemt..?
Er kun 6+1 såhhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

Mathilde

Når jeg har kvalme er jeg glad for pepsi max og diverse slags frugt. Revet æble er også godt hvis det er helt slemt, men jeg tror det er individuelt hvad der virker.
Ingefær skulle også være godt mod kvalme...
Håber du finder noget der virker for dig.

Knus Mathilde

Anmeld

19. november 2008

Lise

Clementiner åd jeg i rå mængder de første par uger... citrusfrugter er genialt mod kvalme!!!

Min kvalme startede i løbet af formiddagen, så jeg startede med at spise en masse frisk frugt FØR den kom, for det kunne holde det lidt nede...

- Og så holdt jeg mig ellers bare langt væk fra kød, som jeg ellers godt kan lide - men ikke ca 5.-10. gravi-uge.

Lise

Anmeld

19. november 2008

Diana...

For mig var der ikke noget mad der hjalp men jeg kastet os op. men en gang akupunktur gør underværker, det kan du få gennem din læge el jordmord.

Anmeld

25. november 2008

Amelia<3

Ved mig var der ikke så meget der hjalp mod kvalme, men jeg har hørt fra forskellige at man skal tager et stykke kiks med det samme man vågner...

Anmeld

25. november 2008

bette

haha jeg åd det hele.....!!!! bare at proppe noget i kæften kunne holde min kvalme lidt nede.. hahaha... (tog også 30kg på, så det er bestemt ik noget jeg anbefaler..)

men ellers åd jeg piratos.. og gullerrødder

Anmeld

26. november 2008

trolden

jeg har prøvet at tag ligt af hver når jeg har været gravid, men inte hjalp, kunne jeg så sove jeg fra det, men det vil jeg desværre ikke kunne denne gang, heldigvis har jeg ikke mærke noget til det endnu

Anmeld

27. november 2008

Mira0911

Lauraa_Pii skriver:

Hvad spiste i når i hvade kvalme eller her kvalme????
Jeg har det rigtig meget om morgen og lidt i løbet af hele dagen...?
Er der noget bestemt i kan anbefale og gøre for det ikke er så slemt..?
Er kun 6+1 såhhh

Årh jeg fik tusinde råd om kvalme.... Men fandt min egen måde at holde det nede på... Jeg spiste gulerødder og Agurk det hjalp for det meste...
Desværre er jeg blevet sygemeldt hele graviditeten - pga. graviditets gener...

Håber du har fundet dig nogen metoder til at holde det nede på...
Akupunktur er os godt.. Gratis tilbud lægerne og jordmødrene giver her i Silkeborg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.