Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nåede lige at fange et kort klip af datteren idag
Hun havde løbet rundt sådan længe... min dejlige tøs
http://www.youtube.com/watch?v=H8J9AY_PSXE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hahahaha...vor er hun bare for skøn... uha det bliver en laaang vente tid når hun glæder sig såååå meget...
NaFe skriver: hahahaha...vor er hun bare for skøn... uha det bliver en laaang vente tid når hun glæder sig såååå meget...
Min veninde har termin her inden længe så måske hun kan få stillet sin "storesøster-lyst" en smule når hun ser den lille der
TbCp skriver: Min veninde har termin her inden længe så måske hun kan få stillet sin "storesøster-lyst" en smule når hun ser den lille der
hehe...nååå det var da altid noget... F er også besat af babyer...hun løber hen til alle barnevogne for af se dem..ja sågar i dag i ikea var hun pludselig væk...og så ser man hende stå henne ved en dame med en baby og sige...nåååh lille baby...baby sove... men jeg får heldig vis en fætter her til sep..så der må hun også få stillet sin lyst til små bebser.... men det nu skønt af se hun er så glad for af skulle være storesøster...
NaFe skriver: hehe...nååå det var da altid noget... F er også besat af babyer...hun løber hen til alle barnevogne for af se dem..ja sågar i dag i ikea var hun pludselig væk...og så ser man hende stå henne ved en dame med en baby og sige...nåååh lille baby...baby sove... men jeg får heldig vis en fætter her til sep..så der må hun også få stillet sin lyst til små bebser.... men det nu skønt af se hun er så glad for af skulle være storesøster...
Hehe hvor sødt
Nåh hvor er hun altså sød...
åh, hvor kært!!!
nårh Liva, din dejlige unge!
ha ha hvor sødt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128