Hvad sker der ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Na-Wi

Vi har fået et problem herhjemme med vores søn på 19 måneder.. Vi har altid lagt ham i seng kl 19 da jeg går meget op i at vi har faste rutiner og vi gør det samme hver aften.. Vi har kunne lægge ham i sin seng, sagt godnat som vi plejer og så lukket døren, og derefter har han bare sovet eller os har han ligget og snakket til han faldt i søvn..

Men for 4 dage siden da vi skulle lægge ham i seng og sagde godnat rejste han sig op og begyndte at skrige.. Han ville bare ikke sove derinde.. Vi lagde ham ind flere gange men nej.. Nu efter 4 dage vil han stadig ikke og da jeg ikke vil lade ham skrige (han stopper ikke igen) lader vi ham blive oppe og så falder han i søvn på sofaen, og vi bærer ham derefter ind i sin seng.. Han plejer at sove fra kl 19 til 06:30 hvor jeg vækker ham, og nu mister han 2-3 timer af sin nattesøvn fordi han ikke vil sove

Hvorfor vil han ikke sove på sit værelse? Det er ved at være hamrende irriterende at vi ikke har aftenerne for os selv mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Na-Wi

Slet ingen med et godt råd ?

Anmeld

28. maj 2011

Fam. Madsen

hmm ja ved ikke hvad det kan være som gør han ikke vil sove.. hvor gammel er din søn..

vi har brugt det med 2min. reglen med marcus.. hvor vi har ladet ham græde i 2min. så gået ind og sagt godnat sov godt.. og sådan er vi bleven ved ind til han sov.. 

børn tager ikke skade af og græde men det er jo forskelligt hvordan man har det.. 

men min søn ville aldrig få lov til og ligge på sofaen ind til han sov hvis han ikke var syg men det er en helt anden snak.

Anmeld

28. maj 2011

Na-Wi

Fam. Madsen skriver:

hmm ja ved ikke hvad det kan være som gør han ikke vil sove.. hvor gammel er din søn..

vi har brugt det med 2min. reglen med marcus.. hvor vi har ladet ham græde i 2min. så gået ind og sagt godnat sov godt.. og sådan er vi bleven ved ind til han sov.. 

børn tager ikke skade af og græde men det er jo forskelligt hvordan man har det.. 

men min søn ville aldrig få lov til og ligge på sofaen ind til han sov hvis han ikke var syg men det er en helt anden snak.

han er 19 måneder.. Ja det er en utrolig dårlig ting at han falder i søvn på sofaen men er lidt på herrens mark.. Vi har aldrig haft nogle problemer med hans søvn, og bom fra den ene dag til den anden er der ikke andet..

Det kunne være vi skulle prøve den metode du snakker om, selvom det lyder hårdt :/

Anmeld

28. maj 2011

Fam. Madsen

Naannaa87 skriver:

han er 19 måneder.. Ja det er en utrolig dårlig ting at han falder i søvn på sofaen men er lidt på herrens mark.. Vi har aldrig haft nogle problemer med hans søvn, og bom fra den ene dag til den anden er der ikke andet..

Det kunne være vi skulle prøve den metode du snakker om, selvom det lyder hårdt :/

det er rigtig hårdt tro mig... men jeg er så glad for vi tog kampen op med marcus den gang.. han er 3 nu er vi ligger ham siger godnat sov godt elsker dig også sover han til kl. 7-8 stykker om morgen han kommer i seng kl 20 og vi har aldrig problemer med ham.. 

men der kommer jo en periode hvor de prøver grænser af og det kan være det han ved.. og hvis i så giver efter jamen så finder han jo ud af det er hyggeligt og sove på sofaen ved mor og far..

Anmeld

28. maj 2011

Nessie

Vores søn er også 19 mdr., og han vil heller ikke bare læge sig til at sove mere

Vi lægger ham og siger godnat, og de fleste dage græder han og rejser sig op, så vi går med jævne mellemrum ind og lægger ham ned, og siger at han skal lægge sig til at sove, og lige pludselig falder han om.

Nogle gange tager det 5 minutter og andre end halv time, men vi giver os ikke, for har vi brudt regler én gang husker han det ganske tydeligt i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.