Så har svigerfamilien fået det at vide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

TbCp

Og det gik egentlig fint

Min svigerinde (Carstens søster.... ) var den første der opdagede det, eller egentlig hendes mand og han trak hende ud i køkkenet hvorefter hun kom ind og tørt spurgte "Nå hvornår skal det så være"... Og ja det skulle jo så være til januar... "nå er det så ikke lidt tidligt at sige det"

Aaaaaanywayyyy..... resten af familien blev glade, især min dejligste svigerinde (Carstens ene storebrors kone) som kom og gav mig et kæmpe knus!
Så det var rigtig dejligt

Men ja hende der søsteren har jo bare en evne til at ødelægge ens humør, så selvom jeg prøver at skubbe det væk kan jeg selvfølgelig ikke lade være at tænke på at jeg jo heller ikke er særlig langt henne og det kan gå galt... arrgggghhh dumme dame!

Min svigermor blev rigtig glad og hun er ellers en dame der ikke viser følelser... men hun kom hen og snakkede og sagde at nu havde hun snart nået målet med 10 børnebørn som hun ønskede sig (den lille ny blir nr 9)

Nå jam der var så flere af dem der sagde at til konfirmationen vi var til d. 8. maj der vidste de godt jeg var gravid... oooookaaayyyy..... Jeg er 5 uger idag.... så d. 8 har jeg været hvad... 2 uger henne...  Klart de vidste jeg var gravid... nå nå, men hvis de føler en glæde ved at tro at de er synske eller noget så fred være med dem

Så nu er det sådan officielt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Rosa

Åååh, svigere  De er sgu for viderekomne!

Men dejligt at katten nu er ude af sækken  Så kan du endelig begynde at nyde kvalmen og ligamentsmerterne  

Ej, det er da fantastisk. Ander ikke om du har skrevet det nogen steder, men hvornår cirka har du termin? 

Klem

Rosa

Anmeld

28. maj 2011

<3

Bah hun er sgu altid sur - pyt med hende! Og hvor var det ellers en skøn modtagelse men det er nu meget sødt alligevel!

Anmeld

28. maj 2011

TbCp

Rosa skriver:

Åååh, svigere  De er sgu for viderekomne!

Men dejligt at katten nu er ude af sækken  Så kan du endelig begynde at nyde kvalmen og ligamentsmerterne  

Ej, det er da fantastisk. Ander ikke om du har skrevet det nogen steder, men hvornår cirka har du termin? 

Klem

Rosa

jeg forsøger at lukke det ude, men det virker ikke altid...

Nu vil jeg bare glæde mig over alt det der kommer fremover istedet for at tænke på dumme kommentarer

I følge mine egne beregninger må jag have termin omkring d. 27. januar.

Anmeld

28. maj 2011

TbCp

Kirle skriver:

Bah hun er sgu altid sur - pyt med hende! Og hvor var det ellers en skøn modtagelse men det er nu meget sødt alligevel!

Jaaa... man vænner sig vel til hende engang...

Jeg forsøger at fokusere på de gode og dejlige lykkeønskninger i stedet for

Anmeld

28. maj 2011

olivia1009

Hey

Den har jeg lige misset....

Kæmpe stort tillykke!!!!

De bedste ønsker til jer!!

Hej fra mig :0)

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

TbCp skriver:

jeg forsøger at lukke det ude, men det virker ikke altid...

Nu vil jeg bare glæde mig over alt det der kommer fremover istedet for at tænke på dumme kommentarer

I følge mine egne beregninger må jag have termin omkring d. 27. januar.

Jaaa.... Freja er fra den 27 Januar - fantastisk dag at føde på, skulle jeg hilse at sige

Anmeld

28. maj 2011

<3

Jaaa... man vænner sig vel til hende engang...

Jeg forsøger at fokusere på de gode og dejlige lykkeønskninger i stedet for

DEt er også det du skal. der vil altid være nogen der er sure eller ikke glade på ens vegne. Det er der ingen grund til at bruge tid og energi på men kenderdet fra mig selv af at nogen gange virker det som om at de få sure fylder mere end alle de gode. Rigtig fjollet

Anmeld

28. maj 2011

TbCp

Kirle skriver:

DEt er også det du skal. der vil altid være nogen der er sure eller ikke glade på ens vegne. Det er der ingen grund til at bruge tid og energi på men kenderdet fra mig selv af at nogen gange virker det som om at de få sure fylder mere end alle de gode. Rigtig fjollet

Ja men det er rigtigt....

Anmeld

28. maj 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Jaaa.... Freja er fra den 27 Januar - fantastisk dag at føde på, skulle jeg hilse at sige

fedt! Det må bestemt give gode vibes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.