Og det gik egentlig fint 
Min svigerinde (Carstens søster.... ) var den første der opdagede det, eller egentlig hendes mand og han trak hende ud i køkkenet hvorefter hun kom ind og tørt spurgte "Nå hvornår skal det så være"... Og ja det skulle jo så være til januar... "nå er det så ikke lidt tidligt at sige det"
Aaaaaanywayyyy..... resten af familien blev glade, især min dejligste svigerinde (Carstens ene storebrors kone) som kom og gav mig et kæmpe knus!
Så det var rigtig dejligt 
Men ja hende der søsteren har jo bare en evne til at ødelægge ens humør, så selvom jeg prøver at skubbe det væk kan jeg selvfølgelig ikke lade være at tænke på at jeg jo heller ikke er særlig langt henne og det kan gå galt... arrgggghhh  dumme dame!
Min svigermor blev rigtig glad og hun er ellers en dame der ikke viser følelser... men hun kom hen og snakkede og sagde at nu havde hun snart nået målet med 10 børnebørn som hun ønskede sig (den lille ny blir nr 9)
Nå jam der var så flere af dem der sagde at til konfirmationen vi var til d. 8. maj der vidste de godt jeg var gravid... oooookaaayyyy..... Jeg er 5 uger idag.... så d. 8 har jeg været hvad... 2 uger henne...  Klart de vidste jeg var gravid... nå nå, men hvis de føler en glæde ved at tro at de er synske eller noget så fred være med dem 
Så nu er det sådan officielt.... 

Anmeld