Jeg tager den lige fra begyndelsen....
Da Benjamin var et år fik han mellemørebetændel for første gang og vi kontaktede allerede da en ørelæge da hans søster er ørebarn.
Benjamin har så harf on/off mellemørebetændelse siden samt konstant væske på det højre øre.
Da Benjamin så fik det her sidste gang og vi kom til ørelægen der endnu en gang sagde "jamen vi ser lige tiden an" fik jeg nok og kontaktede så en anden her i byen. Jeg syntes ikke det kunne være rigtig. Nu havde knægten døjet med indtil flrer gange ondt i ørerne og væsken på højre side forsvandt ikke. Han puttetider om aftenen svingede mellem 1½ time og 2½ og tidligere kunne han puttes på 20 min.
Jeg kom så ned til den anden ørelæge i onsdags som kigge på ørerne og konstaterede endnu on omgang mellemørebetændelse. Fik noget andet penicillin og en tid til dræn idag (Den nye læge kunne ikke forstå at han ikke havde fået dræn noget før. Han har haft væske på øret i 8 mdr minimum)
Vi har så været nede og få lagt dræn her til formiddag og til min store overraskelse kom der 3 nye ord bare 5 min efter vi gik dernede fra.... Han sagde bla "Hue af"
Er der andre der har haft erfaringer i stil med os.... Hvor den ene læge intet gør og den anden er der lidt mere "action" i????
Det er skønt med de nye ord.... Glæder mig allerede til at høre flere :-)
Anmeld