Sjove historier..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. november 2008

pigebaby19

Hej er der nogen der har lyst til at fortælle om i fandt en sjov måde at fortælle i var gravide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

A.

du kan købe en sut og pakke den i en gaveæske og give den til faren

Anmeld

19. november 2008

Ny mor

agnieszka skriver:

du kan købe en sut og pakke den i en gaveæske og give den til faren

Den var sød

Anmeld

20. november 2008

linemus

Jeg printede et digt ud og satte i en sort ramme:

Du kan ej med det samme
få fyld til denne ramme
Men inden juli næste år
et dugfrisk billede du får,
for storken den vil komme
før sommeren er omme.

"Du" kan erstattes med "I", "juli" med den måned, der er termin, og "sommeren" med f.eks. vinteren eller året.

Har læst om en anden, der lavede et officielt udseende gavekort med det første scanningsbillede på og skrev at "1 stk barnebarn" kunne indløses den 4.dec 2005.

Anmeld

20. november 2008

Pia.

linemus skriver:

Du kan ej med det samme
få fyld til denne ramme
Men inden juli næste år
før sommeren er omme.

"Du" kan erstattes med "I", "juli" med den måned, der er termin, og "sommeren" med f.eks. vinteren eller året.

Har læst om en anden, der lavede et officielt udseende gavekort med det første scanningsbillede på og skrev at "1 stk barnebarn" kunne indløses den 4.dec 2005.

Hvor er det bare sødt... En rigtig sød og lidt anderledes idé....

Knus Pia.

Anmeld

20. november 2008

Lise

Jeg pakkede en lyseblå og en lyderød garnnøgle ind med et sæt strikkepinde. Det fik min mor d. 24. december for to år siden om dagen mens vi spiste frokost, min kæreste, bror, far og mor. Hun fangede den lige med det samme, hylede og sagde at nu behøvede hun ikke flere gaver

Anmeld

20. november 2008

Pia.

linemus skriver:

Du kan ej med det samme
få fyld til denne ramme
Men inden juli næste år
før sommeren er omme.

Bare lige mig igen... ville bare lige fortælle dig jeg har fået fingrene i sådan et program du havde lavet de super gode billeder i... så nu skal der laves gode billeder af ungerne...

Knus Pia.

Anmeld

24. november 2008

linemus

Lise skriver:

Jeg pakkede en lyseblå og en lyderød garnnøgle ind med et sæt strikkepinde. Det fik min mor d. 24. december for to år siden om dagen mens vi spiste frokost, min kæreste, bror, far og mor. Hun fangede den lige med det samme, hylede og sagde at nu behøvede hun ikke flere gaver

Nåhr

Det var en god idé...

Anmeld

24. november 2008

Hertzum77

Jeg pakkede graviditetes testen ind og sagde til min mand at jeg havde en gave til ham som ikke kunne byttes.

Vores forældre og søskende blev inviteret på en sejltur på silkeborg søerne og der fik de så nyheden midt i de skønne omgivelser. Jeg havde pakket en flaske champagne, som vi delte, efter en déjlig frokost.
Det var en rigtig dejlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.