2 dåbskager og en bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Polkaprik

Sofia skriver:

Rigtig flotte kager - er især vild med den sidste!

Tusind tak. Var selv ved at græde snot over den sidste kage da jeg bare ikke kunne få den til at se ud som jeg gerne ville.. Den kostede et par grå hår!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Sofia

Polkaprik skriver:

Tusind tak. Var selv ved at græde snot over den sidste kage da jeg bare ikke kunne få den til at se ud som jeg gerne ville.. Den kostede et par grå hår!

Men resultatet blev ikke desto mindre GODT

Anmeld

28. maj 2011

muzen

super fine kager. men hvad i alveren var det der ikke gik som du ønskede? og hvad er den brune "ting" der ligger ved ringende?

Anmeld

28. maj 2011

Polkaprik

Sofia skriver:

Men resultatet blev ikke desto mindre GODT

Tak tak Men jeg er jo nok min egen værste kritiker

Anmeld

28. maj 2011

Polkaprik

muzen skriver:

super fine kager. men hvad i alveren var det der ikke gik som du ønskede? og hvad er den brune "ting" der ligger ved ringende?

Tusind tak Jamen samlingerne mellem kagerne blev noget hø. Farverne var ikke som de skulle være. Chokoladecremen var for blød og den var i det hele taget rigtig svær at sætte pæn sammen. Jeg har skulle mig så meget over den at jeg har ventet en uge med at lægge billeder ud af den

Den brune dims er et stykke træagtig ting. Jeg fik en mms med et billede af ringene hvor de lå på den her trædims. 

Anmeld

28. maj 2011

muzen

Polkaprik skriver:

Tusind tak Jamen samlingerne mellem kagerne blev noget hø. Farverne var ikke som de skulle være. Chokoladecremen var for blød og den var i det hele taget rigtig svær at sætte pæn sammen. Jeg har skulle mig så meget over den at jeg har ventet en uge med at lægge billeder ud af den

Den brune dims er et stykke træagtig ting. Jeg fik en mms med et billede af ringene hvor de lå på den her trædims. 

må jeg ikke se det billeder der har inspireret dig?

Anmeld

28. maj 2011

Polkaprik

muzen skriver:

må jeg ikke se det billeder der har inspireret dig?

Øhmm jeg har ikke lige noget kabel så jeg kan ligge billeder fra min telefon over på pc'en

Og det var en personligt billede de sendte til mig af brudeparrets ringe.. som i øvrigt var rigtig flotte... altså de rigtige ringe

Anmeld

28. maj 2011

Unnie

Imonerende så dygtig du er...

Anmeld

28. maj 2011

Polkaprik

Unnie skriver:

Imonerende så dygtig du er...

Årh tusind tak!

Anmeld

28. maj 2011

Lou87

Sååå fine

Og mummitroldende er bare så gode..!!

Synes bestemt ikk du ska få grå hår af den sidste, synes den er super flot og utraditíonel
(Dog tænkte jeg mit om den brune ting ved ringene li i første øjekast )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.