Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stjernestoev skriver: Mangler du en barnepige til dit bryllup? Så er hjælpen her! Jeg er en pige på 19 år, bosat i Midtjylland. Jeg er vild med børn og bryllupper, så dette er en fantastisk mulighed for både jer og jeg. Jeg har været barnepige for utallige børn, og arbejdet i en børnehave. Så jeg har masser af erfaring. Hvis I er interreseret, så send mig en besked, hvor I kan høre mere om mig, og evt. aftale løn osv :-) Kærlig hilsen Sofia.
Mangler du en barnepige til dit bryllup? Så er hjælpen her! Jeg er en pige på 19 år, bosat i Midtjylland. Jeg er vild med børn og bryllupper, så dette er en fantastisk mulighed for både jer og jeg. Jeg har været barnepige for utallige børn, og arbejdet i en børnehave. Så jeg har masser af erfaring. Hvis I er interreseret, så send mig en besked, hvor I kan høre mere om mig, og evt. aftale løn osv :-) Kærlig hilsen Sofia.
hey... jeg vil lige høre hvad tager du for sådan en dag/aften da jeg står og skal giftes d. 13/10 i år,...
channie-g skriver: hey... jeg vil lige høre hvad tager du for sådan en dag/aften da jeg står og skal giftes d. 13/10 i år,...
hvor bor du?
Yurie skriver: hvor bor du?
Hun er ikke længere bruger på baby.dk
MoarHvidovre skriver: Hun er ikke længere bruger på baby.dk
jo channie-g er, som jeg skrev til
Nettemor skriver: Hun er ikke længere bruger her på baby.dk...
Hun er ikke længere bruger her på baby.dk...
nå oki øvøv
bor i bording nær ikast... :-)
channie-g skriver: bor i bording nær ikast... :-)
okay, jeg kommer til at bo paa sjaelland, og kender ikke nogen i ikast, ellers ville jeg gerne have hjulpet jer.
Skal I ikke giftes paa jeres soens foedselsdag?
Yurie skriver: okay, jeg kommer til at bo paa sjaelland, og kender ikke nogen i ikast, ellers ville jeg gerne have hjulpet jer. Skal I ikke giftes paa jeres soens foedselsdag?
nå oki, men tak fordi du lige tænkte på os... jo på hans et års fødselsdag..:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128