Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
smillaluna skriver:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Liva skriver: Ih en fin lille mave og STORT TILLYKKE - havde slet ikke fået med at du var gravid igen
Ih en fin lille mave og STORT TILLYKKE - havde slet ikke fået med at du var gravid igen
Tak skal du have
Nej det er også først, sådan rigtigt, blevet offentliggjort idag
Sakris skriver: Ej hvor fedt... Tillykke med den lille spire... Det bliver helt sikkert den smukkeste lille baby (vi har jo set beviser på at det er det I kan )
Ej hvor fedt... Tillykke med den lille spire... Det bliver helt sikkert den smukkeste lille baby (vi har jo set beviser på at det er det I kan )
1000 tak
Hvor er du fin (og dejligt at se, det ikke kun er mig, der vokser med lynets hast her anden gang). Glæder mig til at følge din mave
Det går da hurtigt
Hold da op! Det går hurtigt, hva'?
Kæmpe stort tillykke til dig og lille skønne Liva! glæder hun sig til at blive storesøster?
Hold op hvor går det hurtigt med at blive rund og lækker i anden graviditet... Glæder mig allerede til næste gang jeg skal hihii
Og tillykke
SiljasMoar skriver: Sikke en fin mave men hold fast der kommer hurtig mave anden gang jeg er 5+3 og syns allerede jeg ik kan trække maven til mig..
Sikke en fin mave men hold fast der kommer hurtig mave anden gang jeg er 5+3 og syns allerede jeg ik kan trække maven til mig..
Ja det går vildt stærkt!
Muhmi skriver: Hold op hvor går det hurtigt med at blive rund og lækker i anden graviditet... Glæder mig allerede til næste gang jeg skal hihii Og tillykke
Ja det var ikke længe jeg kunne skjule det denne gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128