Hva syntes i om en Shih Tzu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

PiaR skriver:

Man skal ikke tro på alt hvad man læser... 76.gif *SS*... Men alle hunde med hår fælder... de skifter underpels efter årstid og den pels skal jo gerne lande et sted... Jeg er sådan set også lige glad med om den fælder eller ej skrev det kun fordi du skrev din kæreste ikke kunne tåle hundehår fra hunde der fældede, derfor ville jeg bare fortælle dig at det ikke helt passer...

Men held og lykke med den....

Nej pia det har jeg ike skrev nogle steder...fordi du skrev din kæreste ikke kunne tåle hundehår fra hunde der fældede ?????...skriv han ikke kunne tåle kat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

Pia.

henriette larsen skriver:

jo hunde der ikke fælder...

Her skriver du da at han godt kan tåle hunde der IKKE fælder ???? eller tager jeg fejl ????

Anmeld

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

det var en fej så for han kan tåle alle hunde siger han....men ikke kat

Anmeld

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

sådan er det også med min mors astma og bromkitis.... men hvis hun så ikke tager det så går det galt.....

Anmeld

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

henriette larsen skriver:

jo hunde der ikke fælder...

han kan tåle alle hund sprugte ham lige...men ikke kat...hved ikke helt hvorfor...han siger det er nået med huden osv...

Anmeld

19. november 2008

MetteT

Jeg kan ikke tåle hundehår.. Men har selv en Lhasa apso (samme slags pels som shih tzu) og den kan jeg godt tåle.. det er noget med at den har det der underuld (korthårede ikke har) og noget med noget skæl halløj den ikke har.. Som de fleste korthårede har og det er vist det man ikke kan tåle...
-måske..
Har ikke sat mig vildt meget ind i det, andet end at mange af de langhårede hunderacer er allergi venlige... Og tak for det.. Ville godt nok ikk undvære min lille Luffe da...
-Mette

Anmeld

21. november 2008

stine_olesen

Den ser rigtig sød ud ikke lige min slags hund dog men vi har jo alle vores smag, husk nu og opdrag den, også selv om det er en lille hund..

Stine

Anmeld

23. november 2008

H+S Skjolgborg.

stine_olesen skriver:

Den ser rigtig sød ud ikke lige min slags hund dog men vi har jo alle vores smag, husk nu og opdrag den, også selv om det er en lille hund..

Stine

Det skal vi nok..*SS*
Han er næsten renlig nu går med ham tit + i haven også og lege osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.