torbleroncrem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Unnie

da jeg var meget træt igår kom jeg til endnu en fejl... Jeg smelted mit chokolade kølede det lidt for meget og blev derfor nødt til at smelte det lidt inden jeg puttede det i flødeskummet hvilket resulteret i der kom lidt slydende væske, som jeg kunne hælde fra er fløden så blevet syg ogdårlig eller er det lige meget?

Jeg skulle jo nødigt have der skete nogen noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Dot D

Unnie skriver:

da jeg var meget træt igår kom jeg til endnu en fejl... Jeg smelted mit chokolade kølede det lidt for meget og blev derfor nødt til at smelte det lidt inden jeg puttede det i flødeskummet hvilket resulteret i der kom lidt slydende væske, som jeg kunne hælde fra er fløden så blevet syg ogdårlig eller er det lige meget?

Jeg skulle jo nødigt have der skete nogen noget

Det flydende kan være damp, der har siddet på sidderne i gryden eller på låget, hvis det er det, tror jeg ikke, der sker noget ved det, men det kommer selvfølgelig an på, hvor længe det har stået uden at komme på køl(rigtigt)

Anmeld

28. maj 2011

Unnie

Dot D skriver:

Det flydende kan være damp, der har siddet på sidderne i gryden eller på låget, hvis det er det, tror jeg ikke, der sker noget ved det, men det kommer selvfølgelig an på, hvor længe det har stået uden at komme på køl(rigtigt)

Jamen jeg har ikke smeltet det sammen i en gryde men har smeltet chokoladen i en chokolade smelter og pisket fløden for sig og derefter blandet det.

Så tror mere at flødeskummet smeltet fordi chokoladen var lidt for varm...

Håber du forstår?

Anmeld

28. maj 2011

Silas&Mille

kan ikke lige svare dig på hvad der er gået galt.

Men synes den aller nemmeste måde at lave choko cremer på er at smelte choko og fløde samme og så priske det når det er kølet af.

Anmeld

28. maj 2011

Dot D

Unnie skriver:

Jamen jeg har ikke smeltet det sammen i en gryde men har smeltet chokoladen i en chokolade smelter og pisket fløden for sig og derefter blandet det.

Så tror mere at flødeskummet smeltet fordi chokoladen var lidt for varm...

Håber du forstår?

Det kunne godt være fløden, der "smelter" så... Jeg smelter det ALTID sammen i en gryde, det er det nemmeste synes jeg. Smelte også direkte på køl med det....

Det skulle du prøve, det er nemt

Anmeld

28. maj 2011

Unnie

Dot D skriver:

Det kunne godt være fløden, der "smelter" så... Jeg smelter det ALTID sammen i en gryde, det er det nemmeste synes jeg. Smelte også direkte på køl med det....

Det skulle du prøve, det er nemt

Ja, men det er forsent... så det må blive en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.