Til svine-tråd: mændene i vores liv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

PeruBaby

He, he, he... synes det er en ret underholdende tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

CA

AnneBJ skriver:

Jørn hoster og nyser og pudser næse som en åndsvag - og HVORFOR skal det larme så meget mere end når jeg selv gør det??!

Så kan jeg have vugget græde-baby i et kvarter, Jørn får et lyst øjeblik og siger "Du siger bare til, hvis jeg skal hjælpe med noget?!" - Jamen IHH tak!

Det værste er, når han kommer hjem til et hus, der dufter af Ajax, der ligger pænt sammenlagt vasketøj på sengen, støvsugeren er ikke nået ind i skabet endnu, opvaskeren er tømt, og aftensmaden står på bordet - og siger: "Hvad har du lavet i dag?!" 
Det er meget muligt det er for at være sød og interesseret, men TÆNK menneske, TÆNK! Simuler lidt åndsfrisk, se dig omkring og tænk så over, om det mon er sket HELT AF SIG SELV alt det her? (hvilket jeg godt kan fristes til at tro at han tror...)

..Martin er seriøst fuldstændig overbevist om, at opvaskemaskinen er så tekknisk, at den selv tager tingene fra bordet og smider ned i opvaskeren... Det samme gælder skraldespanden og mælkekartonens alletiders sammearbejde. Behøver jeg at sige, hvad han tror om stegepander??

MEn må jeg lige sige, at han I NAT gik tur med skrige/klynke/total ulykkelig/grædebaby i barnevognen. Vi havde været hos nogle venner, hvor han blev puttet kl. 20 og da vi kom hjem kl 1 skulle han ikke sove mere. Ingenting duede. Alt blev prøvet, men det eneste jeg gjorde var at amme. Resten klarede Martin. Aner heller ikke, hvor lang tid han brugte på det. I morges startede jeg med at blive sur over, at han ikke stod op, da jeg også havde morgenvagten i går. Heldigvis kom jeg i tanke om nattens arbejde INDEN jeg vækkede ham.

Hov! Var der plads til ros i den her tråd? UPS!

Sofapuder ligger ALTID smidt på gulvet og vi har absolut ikke samme opfattelse af, hvornår der er ryddet op. Eller jo det har vi - bare ikke hvor tit det skal gøres.

Da vi lige var flyttet sammen var der en der spurgte, hvordan det så gik, hvortil jeg svarede at det gik godt, men at jeg virkelig brugte meget id på at lukke skabe og skuffer efter ham. Han blandede sig, og spurgte om jeg havde overvejet, hvor irriterende det var for ham altid at skulle åbne em efter mig

Det var lidt klynk herfra Men i virkeligheden bunder det ikke så forfærdeligt dybt Tænk, hvis han begyndte at brokke sig over mig??  

Anmeld

29. maj 2011

piadas

Hmmm, den er altså farlig, den her tråd, Ditte!! 

Jeg har tænkt lidt over det og ved slet ikke, hvor jeg skal begynde!!!

Når Serdar skal rydde op efter f.eks. morgenmad eller aftensmad, står der af én eller anden årsag ALTID en bordskåner, et skærebræt eller måske en gryde tilbage...hvad sker der for det? Tror han måske, det selv går ned i opvaskemaskinen eller tilbage i skabet???

Og så er der det med påklædning af børn - hvorfor kan mænd ikke se, hvad der passer sammen og endnu værre IKKE passer sammen?! Min mand kan i hvert fald ikke, og jeg tvivler på, han nogensinde kommer til det!

Så er der de der ting, der skal fikses derhjemme, fordi det er gået i stykker. F.eks. er vores parasolfod gået i stykker, hvilket har betydet, at jeg ikke rigtig har været ude i det gode vejr, fordi jeg jo ikke har kunne have Ida i skyggen. Den er så endelig blevet repareret, nu her hvor vi ikke har brug for den længere, fordi det er lortevejr. Men den er så allerede gået i stykker igen, fordi han bare har lappet den sammen på en eller anden måde, som ikke duede. Hans kommentar: Jeg havde på fornemmelsen, det ikke holdt! Men det er også lige meget - nu køber jeg en ny!! Og så kan han lære det!!!

Støvsugning!!!! Hvad med nullermændene i hjørnerne? Er de fredet eller hvad? Så vidt jeg ved, er der mange flere, hvor de kommer fra og er ikke en truet dyreart...

Hmmm, jeg tror, jeg kunne blive ved, men altså der er jo et eller andet, der gør, at vi bliver hos dem alligevel! Selvom jeg efterhånden et par gange har sagt, at jeg vil være lesbisk i mit næste liv!

Anmeld

29. maj 2011

CA

piadas skriver:

Hmmm, den er altså farlig, den her tråd, Ditte!! 

Jeg har tænkt lidt over det og ved slet ikke, hvor jeg skal begynde!!!

Når Serdar skal rydde op efter f.eks. morgenmad eller aftensmad, står der af én eller anden årsag ALTID en bordskåner, et skærebræt eller måske en gryde tilbage...hvad sker der for det? Tror han måske, det selv går ned i opvaskemaskinen eller tilbage i skabet???

Og så er der det med påklædning af børn - hvorfor kan mænd ikke se, hvad der passer sammen og endnu værre IKKE passer sammen?! Min mand kan i hvert fald ikke, og jeg tvivler på, han nogensinde kommer til det!

Så er der de der ting, der skal fikses derhjemme, fordi det er gået i stykker. F.eks. er vores parasolfod gået i stykker, hvilket har betydet, at jeg ikke rigtig har været ude i det gode vejr, fordi jeg jo ikke har kunne have Ida i skyggen. Den er så endelig blevet repareret, nu her hvor vi ikke har brug for den længere, fordi det er lortevejr. Men den er så allerede gået i stykker igen, fordi han bare har lappet den sammen på en eller anden måde, som ikke duede. Hans kommentar: Jeg havde på fornemmelsen, det ikke holdt! Men det er også lige meget - nu køber jeg en ny!! Og så kan han lære det!!!

Støvsugning!!!! Hvad med nullermændene i hjørnerne? Er de fredet eller hvad? Så vidt jeg ved, er der mange flere, hvor de kommer fra og er ikke en truet dyreart...

Hmmm, jeg tror, jeg kunne blive ved, men altså der er jo et eller andet, der gør, at vi bliver hos dem alligevel! Selvom jeg efterhånden et par gange har sagt, at jeg vil være lesbisk i mit næste liv!

He he Lesbisk tror jeg ikke du blir, for i alle andre tråde, hvor du har skrevet et eller andet om Serdar, har man/jeg ikke været i tvivl om at du er ret så glad for ham

Men til det med støvsugningen kan jeg lige brokke mig den anden vej og foreslå, at vi får vores mænd til at mødes på midten. Hvis nu Martin overgir sig til støvsugningen sådan lige før vi får gæster og der bare lige skal SE rent ud og vi ikke har tid til hjørnerne, løfter han alligevel ALT og det er virkelig ALT der bliver flyttet og støvsuget! Rigtig dejligt, men kunne han ikke gøre det på et tidspunkt der rent faktisk var tid til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.