Hmmm, den er altså farlig, den her tråd, Ditte!! 
Jeg har tænkt lidt over det og ved slet ikke, hvor jeg skal begynde!!!
Når Serdar skal rydde op efter f.eks. morgenmad eller aftensmad, står der af én eller anden årsag ALTID en bordskåner, et skærebræt eller måske en gryde tilbage...hvad sker der for det? Tror han måske, det selv går ned i opvaskemaskinen eller tilbage i skabet???
Og så er der det med påklædning af børn - hvorfor kan mænd ikke se, hvad der passer sammen og endnu værre IKKE passer sammen?!
Min mand kan i hvert fald ikke, og jeg tvivler på, han nogensinde kommer til det!
Så er der de der ting, der skal fikses derhjemme, fordi det er gået i stykker. F.eks. er vores parasolfod gået i stykker, hvilket har betydet, at jeg ikke rigtig har været ude i det gode vejr, fordi jeg jo ikke har kunne have Ida i skyggen. Den er så endelig blevet repareret, nu her hvor vi ikke har brug for den længere, fordi det er lortevejr.
Men den er så allerede gået i stykker igen, fordi han bare har lappet den sammen på en eller anden måde, som ikke duede. Hans kommentar: Jeg havde på fornemmelsen, det ikke holdt!
Men det er også lige meget - nu køber jeg en ny!! Og så kan han lære det!!!

Støvsugning!!!! Hvad med nullermændene i hjørnerne? Er de fredet eller hvad? Så vidt jeg ved, er der mange flere, hvor de kommer fra og er ikke en truet dyreart...
Hmmm, jeg tror, jeg kunne blive ved, men altså der er jo et eller andet, der gør, at vi bliver hos dem alligevel!
Selvom jeg efterhånden et par gange har sagt, at jeg vil være lesbisk i mit næste liv!