Nogen gange kan bæredimser bare så for åndsvage ud!!!! omg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

kkk

elvital skriver:

Helt ærligt; har I set denne http://www.babydimser.com/2011/05/whats-name-peekaru.html

hahahah det er fandme skørt!

Ha ha - ser skønt ud. Kom til at rode lidt videre på blokken og fandt "Guds gave til den gravide": http://www.babydimser.com/search/label/Graviditet.  Det er fa...... også sjovt:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

twinny

haha... hvor er det åndsvagt... min kæreste siger det ligner noget fra Alien...

Anmeld

28. maj 2011

Dictes mor

ha ha, det er bare for sjovt det der... 

Anmeld

28. maj 2011

Shibby

Hvor er den grim..Men der findes mennesker der vil elske den..

Anmeld

31. maj 2011

Rosa

Hahaha, ej, okay - jeg kom ihvertfald til at grine af det billede men det var mere selv annoncen - udtrykket på ungens ansigt, og den der tegning nedenunder med "for dad's too!!!"  LOL!

Anmeld

31. maj 2011

Mormilla

Den er godt nok grim!!!

Anmeld

11. juli 2011

Katjaro

Kan godt se at det er en gammel tråd.

Men tror der er nogen der har misforstået noget .... Dette er ikke en bæredims. Det er en vest man kan tage over sig selv og sit barn når man bærer det på ryg eller mave. Jeg medgiver at det er det mest sindssyge billede - især fordi ungen ikke har fået hovedet ordentlig ud af hullet (plus at den sidder fremadvendt )

Men hvis man nu så et billede ala det her i stedet ville i så stadigvæk sige det er totalt tåbeligt?

Eller dette?

Anmeld

11. juli 2011

MaliksMor

Katjaro skriver:

Men tror der er nogen der har misforstået noget .... Dette er ikke en bæredims. Det er en vest man kan tage over sig selv og sit barn når man bærer det på ryg eller mave. Jeg medgiver at det er det mest sindssyge billede - især fordi ungen ikke har fået hovedet ordentlig ud af hullet (plus at den sidder fremadvendt )

Men hvis man nu så et billede ala det her i stedet ville i så stadigvæk sige det er totalt tåbeligt?

Eller dette?

Billede nr 2 ser rigtig godt ud, den ser pæner ud end en alm. Bære dims ?

Anmeld

12. juli 2011

Corn

Katjaro skriver:

Eller dette?

Den ser dejlg varm ud... Og den farve du viser er knap så 80'er kikset som ts linker til

Anmeld

12. juli 2011

1000Ben

Gud en mærkelig én, he he  Tror ikke liiiige jeg kunne finde på at købe sådan én, men kan da godt se at den er smart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.