Adhd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Stjernestoev

Hej ;-) Er der nogen herinde med ADHD/ADD det har lyst til at skrive, og dele erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Stjernestoev

28. maj 2011

Mimic

er selv i gng med udredning for ADD... men er kun lige i  "opstartsfasen" så der er lang lang vej igen...

Anmeld

31. maj 2011

olivia1009

Der var noget i nyhederne for ikke så længe siden om at de har fundet ud af at man, med rigtig kost kan slippe for medicin.. det er da fantastisk!

Anmeld

31. maj 2011

Stjernestoev

olivia1009 skriver:

Der var noget i nyhederne for ikke så længe siden om at de har fundet ud af at man, med rigtig kost kan slippe for medicin.. det er da fantastisk!

Tvivler på det i nyhederne passer

Anmeld

31. maj 2011

olivia1009

Stjernestøv skriver:

Tvivler på det i nyhederne passer

ok. Hvorfor tvivler du på det?

Anmeld

31. maj 2011

channie-g

olivia1009 skriver:

ok. Hvorfor tvivler du på det?

jeg venter barn med min kæreste som har ADHA og har haft det konstateret siden han var 14...

Anmeld

31. maj 2011

channie-g

olivia1009 skriver:

det komme vist an på hvor svær grad du er ramt, men man siger jo at man skal undgå mælk og vingummi (eller noget af det der er i) så kan man hurtig få det "bedre" og måske undvære medicin

Anmeld

2. juni 2011

tobogsylsmor27

hej

ja jeg har adhd og fik det udredet for 2 år siden og er 28 år.

men er nu glad for jeg har fået hvorfor jeg er som jeg er den dag i dag og får piller nu og gud hvor jeg kan jeg mærke en stor forskelle på nu og så før jeg fik piller i mod det  og mangler nogen  at snakke med som ved hvordan det er og havde adhd for dem jeg kender har ikke forståelse for hvordan jeg har det for har jo også en følge sygdom til adhd og det er socialangst men det kom af bliv mobbe i hele min barndom i børnehave og skole, (efterskole)

Anmeld

2. juni 2011

sandratobias

Jeg har oz fået konstateret ADHD... Men er egentligt ikk helt færdig ved psykiateren ang det, da jeg fandt ud af jeg var blevet gravid med min datter.. Så er nok egentligt kun i "opstarts facen" 
Men ku være rart og høre fra andre med ADHD oz..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.