Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg leder altid efter flotte toppe.. Når en kjole er for meget men man gerne vil se pæn ud.. Sidder og glor på nettet og kan kun finde overdele der er flotte når det er på en kjole.. hvorfor kan man ikke købe toppe som overdelene på alle de flotte kjoler jeg kan finde.. ender jo med jeg bar køber kjolerne og lægger dem op.. Ved i hvor man kan finde flotte fest toppe.. og ikke kun i str xs og medium osv Kan lige vedhæfte billeder så i kan se hvad jeg mener.. de skulle bare være cuttet over ved hoften.. så var det en sød top.. men HVOR FINDES DE???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Jeg leder altid efter flotte toppe.. Når en kjole er for meget men man gerne vil se pæn ud.. Sidder og glor på nettet og kan kun finde overdele der er flotte når det er på en kjole.. hvorfor kan man ikke købe toppe som overdelene på alle de flotte kjoler jeg kan finde.. ender jo med jeg bar køber kjolerne og lægger dem op.. Ved i hvor man kan finde flotte fest toppe.. og ikke kun i str xs og medium osv Kan lige vedhæfte billeder så i kan se hvad jeg mener.. de skulle bare være cuttet over ved hoften.. så var det en sød top.. men HVOR FINDES DE???
Har du prøvet trendsales, ellos, h&m nannaxl og zizzi ??
Lou87 skriver: Har du prøvet trendsales, ellos, h&m nannaxl og zizzi ??
Ja men synes det så kedeligt bomulds agtigt..
evt asos.com eller nelly.com??
banditten2011 skriver: evt asos.com eller nelly.com??
Dem har jeg slet ikke prøvet/tænkt på.. tak.. prøver jeg lige
Den lykkelige skriver: Dem har jeg slet ikke prøvet/tænkt på.. tak.. prøver jeg lige
jeg kan ihvertfald finde meget.. og er heller ikk en str xs eller m..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128