Fødselsdagskager til børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

CamillaSoefelt

Hold nu op hvor er de bare FLOTTE!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Unnie

ESV skriver:

Hvad har du fyldt dem med eller er det "bare" kage??

Hvordan har du lavet græsset??

For det ikke skulle blive noget gris så blev det blot til en chokoladekage, men i morgen hvor det er familien der kommer bliver det en med jordbærmousse og ostecrem nam nam nam...

Og den anden kage som gerne skulle blive en ferrari kage bliver men hindbærmousse og torbleronecrem

Græsset er fondant jeg har farvet og trykket igennem en hvidløgspresser... er nemlig ikke så god til at bruge frosting ice (eller hvad det nu hedder) endnu...

Anmeld

27. maj 2011

Unnie

Mange tak alle sammmen

Anmeld

27. maj 2011

ESV

Unnie skriver:

For det ikke skulle blive noget gris så blev det blot til en chokoladekage, men i morgen hvor det er familien der kommer bliver det en med jordbærmousse og ostecrem nam nam nam...

Og den anden kage som gerne skulle blive en ferrari kage bliver men hindbærmousse og torbleronecrem

Græsset er fondant jeg har farvet og trykket igennem en hvidløgspresser... er nemlig ikke så god til at bruge frosting ice (eller hvad det nu hedder) endnu...

Ej hvor smart det med hvidløgspresseren havde jeg da aldrig overvejet!! Mega genialt..  hvordan laver du jordbær mousse??

Nå ja også fik jeg da vist aldrig skrevet at jeg syntes de er mega fine..

Anmeld

27. maj 2011

Dot D

Tror ikke jeg fik kommenteret din første kage, men de her er allerede meget pænere i opsmøringen. RIGTIGT FLOT klaret... Du er jo et naturtalent, når 2+3 er så meget bedre end nr. 1

Anmeld

27. maj 2011

Lou87

Ej hvor er de bare søde altså!

Jeg ku ikk få det med hvidløgs presseren til og fungere sidst jeg prøvede , hmm..
Må prøve igen en dag

Hmm kun chokokage, blir det så slet ikk tørt eller ??
Sorry men jeg har kun prøvet og lave med fyld i så aner det ikk

Anmeld

28. maj 2011

Unnie

ESV skriver:

Ej hvor smart det med hvidløgspresseren havde jeg da aldrig overvejet!! Mega genialt..  hvordan laver du jordbær mousse??

Nå ja også fik jeg da vist aldrig skrevet at jeg syntes de er mega fine..

Man kan vist også bruge tyller (eller hvad de hedder) til græsset men eftersom jeg er helt ny så er det dyrt at invistere i alt det der skal bruges jo, så jeg måtte selv finde på noget

250 gr frosne jordbær

1 spsk sukker

korn fra 1/2 vaniljestang

2 dl yougurt naturel

½- 3/4 l fløde.

Mange tak

Anmeld

28. maj 2011

Unnie

Dot D skriver:

Tror ikke jeg fik kommenteret din første kage, men de her er allerede meget pænere i opsmøringen. RIGTIGT FLOT klaret... Du er jo et naturtalent, når 2+3 er så meget bedre end nr. 1

Tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.