Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
eksempel over puslebord..
Jeg tænker 12 kr pr stk + porto -hvad tænker du?
Der er skrabet maling af på klokkerne..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold fast hvor er de søde
Slet ingen der ønsker 3 sjove sommerfulge??
De er bare så søde, har kigget flere gange nu.....
Ved bare ikke om jeg skal have en, eller alle 3 Hehe...
Hvad koster alle 3 med porto osv?
Mille83 skriver: De er bare så søde, har kigget flere gange nu..... Ved bare ikke om jeg skal have en, eller alle 3 Hehe... Hvad koster alle 3 med porto osv?
Du kan få dem alle tre for 30 plus porto... Ved ikke lige hvad det bliver, men ser lige hvad jeg kan finde på af indpakning, så de ikke går i stykker...
Stumpen skriver: Du kan få dem alle tre for 30 plus porto... Ved ikke lige hvad det bliver, men ser lige hvad jeg kan finde på af indpakning, så de ikke går i stykker...
Deal, sender du mig reg nr. og konto nummer når du kender portoen? Så skal jeg nok få overført
Mille83 skriver: Deal, sender du mig reg nr. og konto nummer når du kender portoen? Så skal jeg nok få overført
Ser på det i aften om jeg kan finde noget i gemmerne herhjemme og sende dem i.. De skal vel bare sendes som maxibrev?
Stumpen skriver: Ser på det i aften om jeg kan finde noget i gemmerne herhjemme og sende dem i.. De skal vel bare sendes som maxibrev?
Hej
Ja bare som brev, bare lige send en PB når du ved hvor meget jeg skal overføre og til hvilken konto - så sender jeg min adresse osv..
closed..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128