Burde have meldt det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

JustAnotherName

Imorges, da jeg kørte afsted med ungerne kl. 06:35
da så jeg en kvindelig bilist komme kørende med en lille pige ...PÅ SKØDET!!
Altså hun var eneste voksne i bilen, og barnet sad ovenpå hendes ben, mens hun kørte bilen    Pigen har været et sted omkring midt imellem Bianca og Celina's alder, vil jeg skyde på.

ARHMEN, HVAD SKER DER LIGE FOR AT VÆRE UANSVARLIG!!!!

Jeg er rystet! Desværre havde jeg hende kun bag mig i ganske kort tid, og kunne ikke i bagspejlet nå, at aflæse nummerpladen. Jeg overvejede lige kort at dreje tilbage og køre efter, blot for at kunne notere hende. Men jeg gjorde det så ikke.

Men det er da dybt rystende, at nogen kan finde på, at køre med sådan en lille pige ovenpå sig. Hvis jeg ser det igen, så er jeg simpelthen nødt til at reagere!!!! ....Det er jo uhyggeligt, at forestille sig, hvordan det kunne ende, hvis det gik galt! - Dybt uuansvarligt at denne "voksne". Hvad fanden tænker hun på?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

<3

Nej?! Hvor langt ude!! Hun burde skamme sig! Tror jeg havde dyttet og reageret som en gal! Ved bare med mig selv at jeg ville have det så skidt hvis der var sket noget med bilen og jeg ikke havde handlet

Anmeld

27. maj 2011

JustAnotherName

Jeg har også tænkt på det adskillige gange i løbet af dagen...

Fatter bare slet ikke, hvordan nogen kan tænke "ahh, pyt da med det - dét går nok!" .....hvordan kan man være så uansvarlig og ligeglad?

Anmeld

27. maj 2011

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

Imorges, da jeg kørte afsted med ungerne kl. 06:35
da så jeg en kvindelig bilist komme kørende med en lille pige ...PÅ SKØDET!!
Altså hun var eneste voksne i bilen, og barnet sad ovenpå hendes ben, mens hun kørte bilen    Pigen har været et sted omkring midt imellem Bianca og Celina's alder, vil jeg skyde på.

ARHMEN, HVAD SKER DER LIGE FOR AT VÆRE UANSVARLIG!!!!

Jeg er rystet! Desværre havde jeg hende kun bag mig i ganske kort tid, og kunne ikke i bagspejlet nå, at aflæse nummerpladen. Jeg overvejede lige kort at dreje tilbage og køre efter, blot for at kunne notere hende. Men jeg gjorde det så ikke.

Men det er da dybt rystende, at nogen kan finde på, at køre med sådan en lille pige ovenpå sig. Hvis jeg ser det igen, så er jeg simpelthen nødt til at reagere!!!! ....Det er jo uhyggeligt, at forestille sig, hvordan det kunne ende, hvis det gik galt! - Dybt uuansvarligt at denne "voksne". Hvad fanden tænker hun på?  

jep.... sådan een har vi ude hvor vi bor.... jeg melder hende næste gang

Anmeld

27. maj 2011

NaFe

uforsvarligt altså....vildt man kan finde på af gøre sådan noget... tror virkelig nogen glemmer deres hjerner nogen gange...

Anmeld

27. maj 2011

JustAnotherName

NaFe skriver:

uforsvarligt altså....vildt man kan finde på af gøre sådan noget... tror virkelig nogen glemmer deres hjerner nogen gange...

Ja - hun sku ha' en røvfuld, sku hun!  

Anmeld

27. maj 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

jep.... sådan een har vi ude hvor vi bor.... jeg melder hende næste gang

JA... jeg skulle lige til at skrive at du også havde fortalt om det...

Det er VANVITTIGT!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.