Aj-nej, hahaha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

anna-jonas

Ha, ha, ha..................Er helt flad af grin..........Sikke en sød og sjov lille historie, på sådan en regnfuld og kold aften i maj.............Held og lykke med pottetræningen. Herhjemme har vi også en to-årig, der insistere på at sidde på potte, inden hun skal i seng. Hun presser og presser, for derefter at sige............" Så, mig er fææærdiiii".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

<3

JustAnotherName skriver:

Ja, hun hører da efter....  høh...

Griner fordi det ikke er så længe siden vi var igennem samme cirkus

Anmeld

27. maj 2011

Barbamama

Ej!!! Ha ha ha ha, det var IKKE så godt! He he

Anmeld

27. maj 2011

TbCp

Hahahahah det er sjovt!!!

Anmeld

28. maj 2011

lion

Hehe.

Men hun gjorde da som du sagde og tissede ikke i sengen

Anmeld

28. maj 2011

Bondepigen

hi hi hellere på gulvet end i sengen...

Anmeld

28. maj 2011

Vinker

JustAnotherName skriver:

Sidst jeg tog bleen af Celina i længere tid, satte hun sig jo på potten og det lykkedes hende (på eget initiativ) at tisse på den 

Idag lod jeg hende igen tuller rundt i længere tid (5+ min) med bar rumpe.
Hun hoppede rundt i vores seng, og jeg sagde tydeligt, at hun jo altså ikke måtte tisse i sengen nu når hun ikke havde ble på "nej-neej, mor", svarede hun sødt, og hoppede videre...

Så forlod hun soveværelset en kort stund.
Efter lidt tid bankede hun på døren, og jeg svarede "kom ind", hun grinte.... og efter lidt tid kom hun ind. Så lyder der et udbrud ude fra gangen "AJJJ, der ligger en PØLLE herude på gulvet"   
Så havde bettefisen sgu lige lagt en lille brun hilsen på gang-gulvet.
Den blev fjernet, og vi grinede lidt af det. Vi hentede en potte....
Men så udbryder Bianca pludselig inde fra sit værelse "MOOOAR - Celina har også lavet en pølse herinde på MIT værelse" .....Og ganske rigtigt, der stod rank og flot en lille pølle.

Der skete så ingenting på potten idag!

Men tilsyneladende, så har det en effekt på hende, når hun får rumpetten bar i lidt længere tid. Så ¨åske vi skal prøve det lidt mere af MED POTTE!!!

hihiiiii dejlige pige. Kunne ikke lade være med at grine

Anmeld

28. maj 2011

h_bernie

ha ha, ja det er altså lidt morsomt. I det mindste tissede hun ikke i sengen. Spændende om I finder flere pøller rundt omkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.