Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissGeoh skriver: Aner ikke hvor det er henne Og tror jeg får problemer med at hente den.. ØV..
Aner ikke hvor det er henne
Og tror jeg får problemer med at hente den..
ØV..
Hvor bor du henne?
Ja, men, den kan nok godt vbære på en lille trailer, madrasserne kan jo godt "foldes" sammen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabina92 skriver: hvor står den henne af
hvor står den henne af
Karup J...
Fru Aagaard skriver: Hvor bor du henne? Ja, men, den kan nok godt vbære på en lille trailer, madrasserne kan jo godt "foldes" sammen..
Jeg bor i Fredericia..
Ja men jeg har ikke lige nogen bil så den kan blive hentet..
Jeg skal lige tænke over det..
Fru Aagaard skriver: Karup J...
Kan se du bor i Hobro, der kommer vi tit..
Det tager 60 min, at køre
MissGeoh skriver: Jeg bor i Fredericia.. Ja men jeg har ikke lige nogen bil så den kan blive hentet.. Jeg skal lige tænke over det..
Bare i orden
Den er ikke solgt
Fru Aagaard skriver: Sengen er 2½år gammel, og brugt i ca 1 år. Den har bare stået på gæsteværelse, og fejler intet.Nypris var 3000,- i jysk.Det er to enkeltsenge, med en stor topmadras (dobbelt) og ovenpå igen, en tyndere dobbelt madras.Kom med et bud - skal selvfølgelig hentes
Sengen er 2½år gammel, og brugt i ca 1 år. Den har bare stået på gæsteværelse, og fejler intet.Nypris var 3000,- i jysk.Det er to enkeltsenge, med en stor topmadras (dobbelt) og ovenpå igen, en tyndere dobbelt madras.Kom med et bud - skal selvfølgelig hentes
kan bene tages af så det kun er madrasser??
Fam. Madsen skriver: kan bene tages af så det kun er madrasser??
Jo, det kan de godt
Fru Aagaard skriver: Jo, det kan de godt
oki... snakker lige med manden om det så.... for kan ikke huske hvor stor den seng er de skal ligge i hvis det er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128