Navn til lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Alexander&Lærke

Kan i hjælpe med navne til vores lillesøster.

Vi har Alexander i forvejen og vi skal have et godt navn til hende her også, det må gerne passe til Alexander

Vi har ikke helt samme smag, men navne vi har diskuteret er Alberte, Amalie og Lærke.

Havd mener i passer bedst? Eller er det andre gode?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

aya-zia

Mette&Alexander skriver:

Vi har Alexander i forvejen og vi skal have et godt navn til hende her også, det må gerne passe til Alexander

Vi har ikke helt samme smag, men navne vi har diskuteret er Alberte, Amalie og Lærke.

alberte.... det er SÅ sødt

Anmeld

27. maj 2011

TbCp

Af dem du har nævnt ville jeg selv vælge Alberte.

Men ellers synes jeg Caroline ville passe rigtig godt til Alexander

Anmeld

27. maj 2011

Lunae

Mette&Alexander skriver:

Rigtig fine navne alle tre! Jeg har dem alle på min liste! Hvad med Camille/Kamille?

Anmeld

27. maj 2011

BABYSOFIE

Mette&Alexander skriver:

jeg kan godt lide lærke,    det hedder min datter

men det syntes jeg også passer bedst til alexsander

Anmeld

27. maj 2011

TrineMine86

ALBERTE

Inden jeg var til MD scanning var jeg helt sikker på at vi skulle have en pige. Der var ingen tvivl om hvad hun i så fald skulle hedde, nemlig ALBERTE <3 Synes simpelthen det er så smukt, så det stemmer jeg 100 % for :-)

Nu skal vi have en dreng og der er vi meget mere usikre på navnet, vi aner simpelthen ikke hvad bettemanden skal hedde, men det finder vi jo nok ud af inden dåben

God weekend..

Anmeld

27. maj 2011

Alexander&Lærke

TrineMine86 skriver:

ALBERTE

Inden jeg var til MD scanning var jeg helt sikker på at vi skulle have en pige. Der var ingen tvivl om hvad hun i så fald skulle hedde, nemlig ALBERTE <3 Synes simpelthen det er så smukt, så det stemmer jeg 100 % for :-)

Nu skal vi have en dreng og der er vi meget mere usikre på navnet, vi aner simpelthen ikke hvad bettemanden skal hedde, men det finder vi jo nok ud af inden dåben

God weekend..

Måske Alexander? og når i så engang får en pige så Alberte  Syntes også det er mega flot og så kan jeg godt se det sjove i al de begge er med a når vi også hedder mette og michael med m.

Anmeld

27. maj 2011

Benjamins'mor

Mette&Alexander skriver:

Alexandra.

Anmeld

27. maj 2011

TrineMine86

Mette&Alexander skriver:

Måske Alexander? og når i så engang får en pige så Alberte  Syntes også det er mega flot og så kan jeg godt se det sjove i al de begge er med a når vi også hedder mette og michael med m.

ja Alexander er super flot men tror det bliver for mange stavelser for os :-) kan godt lide navnet Sander, men det lyder jo også lidt som Alexander

Ja jeg synes det er flot med Alexander og Alberte  det synes jeg bestemt i skal overveje

Anmeld

28. maj 2011

Alexander&Lærke

benjamins'mor skriver:

Alexandra.

Ja deb har jeg hørt før, men det bliver vist for tæt på hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.