Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
agnieszka skriver:puha er lige kommet der fra det var en dyrt omgang for mig den gang..men jeg købt alt jeg vil ha´hvad med dig?
kom ikke der ud idag ende i en tøj butik og fik brugt mange penge fik så købt 4 julegaver og lidt tøj til bettemand.. håber på og komme der ud imorgen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
agnieszka skriver:det lyder godt matti fik 3 i 1 gåvogn fra play2learn de trommer og sådan en pingvin det er farlig i sådn butik..
Familien Madsen skriver:ja det er sku farligt.. men glæder mig til og komme der udMArcus har den gå vogn "kom" til og købe den til ham da jeg fandt ud af at jeg var gravid
agnieszka skriver:hehe griner bare..
Familien Madsen skriver:hej..skal i toys'r'us i morgen og købe dem begge til sønnen ved du hvad bongotrummerne koster???Sandra
agnieszka skriver:for resten så koster det 239kr så deter ikke slemt
Familien Madsen skriver:okay det er dejligt og vide så kan han få lidt ekstra ud over de to ting...ja han er en lille forklælet fyr men han er jo også den første
agnieszka skriver:ja derfor fik her den lille også noget x-tra bare rolig ikke kun dig som forkæler sin søn..har det også sådan..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128