Update fra os :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Superdejlig update - man kan høre mellem linjerne, hvor glad du er! Men der er jo heller ikke noget bedre og større, end at blive mor!

Det der med mændene, tror I ikke bare vi skal lave en anden tråd, hvor vi kan hagle dem ned?!!! Vi kan få Henrik til at låse den fast i toppen...eller nå nej, det bliver nok ikke nødvendigt, for den vil nok ligge oppe i toppen alligevel, fordi vi hele tiden laver nye indlæg i den!

Super at det fungerer, det der ligge-på-mave-noget. Det kører også stadig fint her, og hun er blevet rigtig dygtig til det. Hun siger heller ikke noget til at blive lagt direkte ned på maven, så det er dejligt.

Billedet af jer alle tre er bare rigtig godt, og så er jeg også helt vild med spejlbilledet - hvor ser han altså bare glad og tilfreds ud på det!

Haha, det var da en formidabel ide Pia! Stakkels mænd nogle gange.... ( nogle gange!!)

Felix kan også godt klare at blive lagt direkte på maven, men ser nu lidt forvirret ud Til gengæld, så er han svær at få  til at blive på maven nu, hvis han er blevet trillet derom, for så triller han bare tilbage igen... - dog ikke bevidst endnu! Han ser vældig overrasket ud når det sker, og når jeg så storsmiler, for at signalere at det er helt okay, så smiler han også og ser SÅ stolt ud! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Skønt med opdatering! Og dejligt at han trives! Det er virkelig dejligt at få ros af SP. Han ser altså også ret dygtig ud på billederne. Elsker spejlbilledet 

Hvor lng tid har Jørn barsel? Kan godt følge dig i det med at al rytme forsvinder når far er hjemme. Men det er jo ikke farens skyld. Har ellers tit tænkt at et var ham der gjorde det og det galt. Men i virkeligheden gør han ingenting galt. Vi er bare ikke vant til at have ham her. Det skal vi nok lære Hvad angår huslige opgaver, så kender jeg konflikten i hovedet. Det kan være konstant diskussionsemne. Eller det kan det ikke, for jeg diskuterer kun med mig selv...

Dejligt at du har det godt Anne! Vi elsker at ha det godt! 

Jørn har barsel fra 1/7 og 6 uger frem... Det er jo heldigvis sommer, en lidt større baby og andre ting der, at jeg tror det bliver nemmere end hvis det var lige nu. Vi har ikke planlagt ferie som sådan, men snakker om at tage et par spontane ture ud i landet! - og spise en masse is, brunch og sanwiches; der er så mange cafeer i Kolding vi ikke har prøvet...

Jeg tror du har ret, mht. mændene, og jeg kan læse rundt omkring at det vender igen - det er da ret betryggende synes jeg! 

Anmeld

28. maj 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Du får lige et lynhurtigt svar, da jeg faktisk slet ikke har tid til at sidde her

Men hvordan kan man lade være med at blive i godt humør over sådan en update? FEDT Anne! Hvor er det bare skøn læsning - måske lige bortset fra det med boblen og at det er nemmest at ordne alt uden Jørn? Jeg kender godt konflikterne i hovedet, og for første gang i mit forhold til Jens er det mig der bliver den konfliktsky. En eller anden dag må vi tage snakken med de der mænd!

Kram og god weekend til jer

Jo, det ER fedt Mette, at vide at vi alle tumler lidt inde i hovedet over de der mænd! For jeg VED bare, hvad det vil gøre ved Jørn hvis jeg tager diskussionen med ham nu her... Han vil føle sig såret og utilstrækkelig, og det tror jeg ikke han har brug for igen lige nu... deri ligger konflikskyheden for mit vedkommende... Og så i, at jeg kan jo godt NÅ at ordne de huslige ting osv., det er bare TRÆLS at skulle gøre det...

I lige måde! 

Anmeld

28. maj 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Jo, det ER fedt Mette, at vide at vi alle tumler lidt inde i hovedet over de der mænd! For jeg VED bare, hvad det vil gøre ved Jørn hvis jeg tager diskussionen med ham nu her... Han vil føle sig såret og utilstrækkelig, og det tror jeg ikke han har brug for igen lige nu... deri ligger konflikskyheden for mit vedkommende... Og så i, at jeg kan jo godt NÅ at ordne de huslige ting osv., det er bare TRÆLS at skulle gøre det...

I lige måde! 

Her hjemme er det faktisk tit Jens der ender med at være den huslige, fordi Laurits sover meget kort tid ad gangen. Jeg vil så gerne, men synes det er svært med vågen baby. Så Jens gør mest rent, rydder mest op osv. Problemet er så bare at vi ikke har helt samme holdning til hvornår der er ryddet op fx, men jeg synes jo ikke rigtig jeg kan tillade mig at skælde ud - så kan jeg jo gøre det selv hvis jeg vil have lov til at bestemme hvordan vi rydder op? På den anden side kan jeg bare aldrig finde hvad jeg leder efter fordi ingenting er på sin  plads, men bare smidt ned i tilfældige skuffer...

Jeg holder det for mig selv indtil videre og forsøger indimellem med en "skal vi ikke rydde op i skabene i næste weekend?" ind imellem når det bliver for slemt. For han gør det jo bare for at hjælpe mig, og jeg bliver også rigtig glad når han i stedet for at smide sig på sofaen efter en lang dag, lige går en tur med støvsugeren i stedet..

Måske bliver kvinder bare aldrig helt tilfredse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.