AnneBJ skriver:
Jo, det ER fedt Mette, at vide at vi alle tumler lidt inde i hovedet over de der mænd! For jeg VED bare, hvad det vil gøre ved Jørn hvis jeg tager diskussionen med ham nu her... Han vil føle sig såret og utilstrækkelig, og det tror jeg ikke han har brug for igen lige nu... deri ligger konflikskyheden for mit vedkommende... Og så i, at jeg kan jo godt NÅ at ordne de huslige ting osv., det er bare TRÆLS at skulle gøre det... 
I lige måde! 
Her hjemme er det faktisk tit Jens der ender med at være den huslige, fordi Laurits sover meget kort tid ad gangen. Jeg vil så gerne, men synes det er svært med vågen baby. Så Jens gør mest rent, rydder mest op osv. Problemet er så bare at vi ikke har helt samme holdning til hvornår der er ryddet op fx, men jeg synes jo ikke rigtig jeg kan tillade mig at skælde ud - så kan jeg jo gøre det selv hvis jeg vil have lov til at bestemme hvordan vi rydder op? På den anden side kan jeg bare aldrig finde hvad jeg leder efter fordi ingenting er på sin plads, men bare smidt ned i tilfældige skuffer...
Jeg holder det for mig selv indtil videre og forsøger indimellem med en "skal vi ikke rydde op i skabene i næste weekend?" ind imellem når det bliver for slemt. For han gør det jo bare for at hjælpe mig, og jeg bliver også rigtig glad når han i stedet for at smide sig på sofaen efter en lang dag, lige går en tur med støvsugeren i stedet..
Måske bliver kvinder bare aldrig helt tilfredse?
Anmeld