veer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

KarinaIda

Hej..

Veer, hvordan føles de, og kan de godt "nøjes" med og gøre ondt foran fra navlen og ned, og så trække en lille smule om i lænden??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

BabyThilde

det tror jeg bestemt godt de kan, mine sad kun i lænden mærkede dem slet ikke andre steder end der

Anmeld

27. maj 2011

KarinaIda

BabyThilde skriver:

det tror jeg bestemt godt de kan, mine sad kun i lænden mærkede dem slet ikke andre steder end der

Jeg mærker kun store smerter/jag foran og meget lidt trækken i lænden.... Men det er sådan at når de er der, så kan jeg nærmest ikke koncentrere mig om andet end det.. Og tage tid på dem, kan jeg dælme ikke helt finde ud af!!

Anmeld

27. maj 2011

henh01

kunne godt lyde som veer..

Ring evt til fødeafd. og få dem til at kør en strimmel på dig

Anmeld

27. maj 2011

BabyThilde

KarinaIda skriver:

Jeg mærker kun store smerter/jag foran og meget lidt trækken i lænden.... Men det er sådan at når de er der, så kan jeg nærmest ikke koncentrere mig om andet end det.. Og tage tid på dem, kan jeg dælme ikke helt finde ud af!!

det lyder som veer. fik min mand til at tage tid på dem dengang jeg kunne bestemt heller ikke koncentrere mig om det på samme tid  men vi brugte stopuret på mobilen, trykkede start når det kom og stop når den sluttede, og så kunne vi se på min hvor lang tid der var mellem.. gav det mening?

Anmeld

27. maj 2011

KarinaIda

BabyThilde skriver:

det lyder som veer. fik min mand til at tage tid på dem dengang jeg kunne bestemt heller ikke koncentrere mig om det på samme tid  men vi brugte stopuret på mobilen, trykkede start når det kom og stop når den sluttede, og så kunne vi se på min hvor lang tid der var mellem.. gav det mening?

ja det tror jeg

Anmeld

27. maj 2011

Mi

Jeg havde veer i maven.

Anmeld

27. maj 2011

KarinaIda

Mi skriver:

Jeg havde veer i maven.

mit sidder også kun foran og trækker lidt i lænden..

Anmeld

27. maj 2011

Mi

KarinaIda skriver:

mit sidder også kun foran og trækker lidt i lænden..

Det kan sagtens være veer. Så bare sørg for at få hvilet mens du kan, for når først det går rigtig igang har du brug for alle dine kræfter.

Held og lykke

Anmeld

27. maj 2011

KarinaIda

fødegangen siger det er veer jeg har!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.