Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores utrolig smukke ringe
Syntes sand tv har været ekstrem dårlige til at have filmet ringene på trods af aftale med FROLOV..Efter stor efterspørgsmål på både baby.dk og facebook offentliggøre jeg nu vores ringe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Shibby skriver: Vores utrolig smukke ringe Syntes sand tv har været ekstrem dårlige til at have filmet ringene på trods af aftale med FROLOV..Efter stor efterspørgsmål på både baby.dk og facebook offentliggøre jeg nu vores ringe
SÅÅÅÅÅÅ FINE SØDE!!!! weee bryllup snart?
Hold da op!!!! De er godt nok flotte!!!Kan vi ikke få et billede tættere på af din/eller en forklaring ? Har svært ved at se farver og sten!
Så smukke!!!! syntes heller ikke man så så megt til dem desværre
Malene84 skriver: SÅÅÅÅÅÅ FINE SØDE!!!! weee bryllup snart?
Thats a hemmelighed ej..Vi har ikke planlagt noget endnu
Hvad med jer.. Har han friet eller skal du snart fri til ham
TbCp skriver: Hold da op!!!! De er godt nok flotte!!!Kan vi ikke få et billede tættere på af din/eller en forklaring ? Har svært ved at se farver og sten!
Det er det eneste billede jeg har,men hvis du finder mig på facebook så kan du se et større billedeformat ?
Shibby skriver: Thats a hemmelighed ej..Vi har ikke planlagt noget endnu Hvad med jer.. Har han friet eller skal du snart fri til ham
hahaha... jeg har også hemmeligheder.. men tro mig, du skal nok opdage hvis der sker noget
hvor er de smukke..
CVVE skriver: Så smukke!!!! syntes heller ikke man så så megt til dem desværre
Er også mega skuffet! Tænker på hvor skuffet ejeren af FROLOV er. Sand tv havde lovet ham at vise ringene fra deres bedste side söm reklame for hans forretning ..Men de holdte ikke deres aftale og jeg er så gal og så mega skuffet!
Andre ting er virkelig gået skævt og aftaler er ikke blevet overholdt. Har skam også haft lyst til at skyde en enkelt eller 5 undervejs,men det med ringene..Nøj hvor blev jeg skuffet da jeg så afsnittet! Der blev filmet bedre på christinas tæer end på ringene!!
Men håber jer der genre ville se dem,-bliver glade for det jeg kan vise jer her og på facebook Jeg elsker de ringe. De er utrolig smukke..Kan klart anbefale FROLOV inde i København.. Stemningen er herlig,man ser ham i arbejde,man bliver ikke skuffet,han er virkelig dygtig
Jeg elsker tanken om at den ring jeg bære-er den eneste i DET design i hele verden som gør den eksta unik
Malene84 skriver: hahaha... jeg har også hemmeligheder.. men tro mig, du skal nok opdage hvis der sker noget
Nånå........
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128