Vores ringe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.729 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Shibby

Vores utrolig smukke ringe

Syntes sand tv har været ekstrem dårlige til at have filmet ringene på trods af aftale med FROLOV..Efter stor efterspørgsmål på både baby.dk og facebook offentliggøre jeg nu vores ringe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Malene84

Shibby skriver:

Syntes sand tv har været ekstrem dårlige til at have filmet ringene på trods af aftale med FROLOV..Efter stor efterspørgsmål på både baby.dk og facebook offentliggøre jeg nu vores ringe

SÅÅÅÅÅÅ FINE SØDE!!!! weee  bryllup snart?

Anmeld

27. maj 2011

TbCp

Hold da op!!!! De er godt nok flotte!!!
Kan vi ikke få et billede tættere på af din/eller en forklaring ? Har svært ved at se farver og sten!

Anmeld

27. maj 2011

ChatH

Shibby skriver:

Så smukke!!!! syntes heller ikke man så så megt til dem desværre

Anmeld

27. maj 2011

Shibby

Malene84 skriver:

SÅÅÅÅÅÅ FINE SØDE!!!! weee  bryllup snart?

Thats a hemmelighed  ej..Vi har ikke planlagt noget endnu

Hvad med jer.. Har han friet eller skal du snart fri til ham

Anmeld

27. maj 2011

Shibby

TbCp skriver:

Hold da op!!!! De er godt nok flotte!!!
Kan vi ikke få et billede tættere på af din/eller en forklaring ? Har svært ved at se farver og sten!

Det er det eneste billede jeg har,men hvis du finder mig på facebook så kan du se et større billedeformat ?

Anmeld

27. maj 2011

Malene84

Shibby skriver:

Thats a hemmelighed  ej..Vi har ikke planlagt noget endnu

Hvad med jer.. Har han friet eller skal du snart fri til ham

hahaha... jeg har også hemmeligheder.. men tro mig, du skal nok opdage hvis der sker noget

Anmeld

27. maj 2011

henh01

hvor er de smukke..

Anmeld

27. maj 2011

Shibby

CVVE skriver:

Så smukke!!!! syntes heller ikke man så så megt til dem desværre

Er også mega skuffet! Tænker på hvor skuffet ejeren af FROLOV er. Sand tv havde lovet ham at vise ringene fra deres bedste side söm reklame for hans forretning ..Men de holdte ikke deres aftale og jeg er så gal og så mega skuffet!  

Andre ting er virkelig gået skævt og aftaler er ikke blevet overholdt. Har skam også haft lyst til at skyde en enkelt eller 5 undervejs,men det med ringene..Nøj hvor blev jeg skuffet da jeg så afsnittet! Der blev filmet bedre på christinas tæer end på ringene!!

Men håber jer der genre ville se dem,-bliver glade for det jeg kan vise jer her og på facebook Jeg elsker de ringe. De er utrolig smukke..Kan klart anbefale FROLOV inde i København.. Stemningen er herlig,man ser ham i arbejde,man bliver ikke skuffet,han er virkelig dygtig

Jeg elsker tanken om at den ring jeg bære-er den eneste i DET design i hele verden som gør den eksta unik

Anmeld

27. maj 2011

Shibby

Malene84 skriver:

hahaha... jeg har også hemmeligheder.. men tro mig, du skal nok opdage hvis der sker noget

Nånå........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.